środa, 7 września 2016

Sklep Fanex Cebula prażona - OPINIA

Zapraszam na opinię o cebuli prażonej, jaką otrzymałam od firmy Fanex.


Cebulkę prażoną uwielbiałam odkąd pamiętam, zawsze wyjadałam ją z hot-dogów kupowanych po za domem. Muszę przyznać, że nie miałam pojęcia, że można taką kupić J.

Jest doskonałym dodatkiem do wielu dań. U mnie głównie używam do pyzów, kartaczy oraz pierogów, ale ciekawie też smakuje na kanapce z szynką, serem i warzywami.

Nie jest bardzo tłusta, co nieraz się zdarzyło w tej znanej mi z hot-dogów.

Jest aromatyczna i chrupiąca, co według mnie jest dużą zaletą.

Po otwarciu nie nabiera wilgoci, nie traci aromatu i chrupkości, nie trzeba szybko zjadać by się nie zepsuła.

Prażona cebula zostanie ze mną na stałe, doskonale pasuje do wielu dań, jest świetnym zmiennikiem cebuli smażonej, a odpada nam krojenie, które u mnie równa się morze łez i długie godziny, podczas który pieką mnie oczy. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Smaczna.
·      Nie za tłusta.
·      Chrupiąca.
·      Do pyzów, kartaczy, pierogów, kanapek.
·      Doskonały zamiennik cebuli smażonej.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.


Cebulę prażoną znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Jestem zaskoczona że można taką cebulkę kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tez uwielbiam prażoną cebulke tyle że ciężko dostać dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w ogóle nie lubię cebuli, a co dopiero prażonej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam produkty Fanex: ketchupy, majonezy, musztardy. Są bardzo smaczne, mają delikatny smak, trochę inny niż większość na rynku. Cebulki nie widziałam nigdzie w sklepie ale skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze takiej prażonej cebuli i szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam gdzie można ją kupić . Bardzo lubię takie dodatki zwłaszcza jeśli nie są przesiąknięte tłuszczem. Ta cebulka z pewnością jest genialnym dodatkiem dodającym chrupkości do masy potraw . Z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam. zapiekankabez cebulki.to nie zapiekanka. Fajnie że można ją kupic bo tez nie wiedziałam. Warto wzbogacic smak potrawy o taką cebulę

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką cebulkę można było już kupić jak byłam w liceum a smak pamiętam z tamtych czasów z zapiekanek. Chyba mnie skusiłaś Aniu na domowe zapiekanki

    OdpowiedzUsuń
  8. nie probowalam ale z checia sie skusze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie,że takową cebulę prażoną można nabyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. to mi smaka narobiłaś na zapiekankę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo rewelacja uwielbiam ją ! chrupiąca i smaczna !

    OdpowiedzUsuń
  12. cebulke prażona wyjadałam najpierw ja kupiłam hot-doga jest pyszna, zasmakowała mi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam już prażoną cebulę można kupić w paczkach w hipermarketach.Ciekawa jestem tej.Fanex ma bardzo dobre produkty warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry dodatek do hot dogów i sałatek

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa alternatywa dla smażonej cebuli :) dodatek do pierogów itp rewelacyje rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cebulka prażona,sak dzieciństwa.Od razu przypominają mi się przepyszne hit-dogi.Czesto cebulkę w takiej ostaci podaje do jajek w majoneze,py cha.:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mam ochotę spróbować tej cebulki. Ciekawa jestem jak smakuje
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię taką cebulę szczególnie w hot dogach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie używałam w kuchni warto się skusić na zakup

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam cebuli prażonej nigdy chętnie spróbuję.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  21. nie próbowałam ale z chęcią spróbuje, ciekawe jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Halina Por

    Pychota ...Musiałabym mieć zapas takiej cebulki

    OdpowiedzUsuń
  23. lubimy bardzo zwlaszcza do sakatek, do tortilli pysznosci, fanex najlepszy :-)

    OdpowiedzUsuń