poniedziałek, 12 września 2016

Nova pokrowce Karimata - OPINIA

Zapraszam na opinię o karimacie, jaką otrzymałam od Nova pokrowce.







Karimata po rozłożeniu ma wymiar 40 /195 /2, jest na tyle spora, że można nie na niej wygodnie rozłożyć. Doskonale zdaje egzamin w domu (np., gdy domownicy zajmują całe łóżko a ja mam ochotę wyciągnąć się przed telewizorem), na plaży, pikniki, podwórku czy do ćwiczeń. Jej 2cm grubości sprawia, że bez obaw pozwalam dzieciom bawić się na trawie, nawet, gdy jest rosa.

 Posiada suwak, dzięki któremu można ściągnąć i wyprać pokrowiec, rewelacyjne rozwiązanie szczególnie po zabawie dzieci.

Po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca, ja trzymam ją pod piętrówką.

Wiązanie na troczki oraz duży uchwyt do przenoszenia sprawiają, że się z nią wygodnie chodzi, bez problemu może nieść ją dziecko lub dorosły mający w rękach sporo innych rzeczy. Zarówno troczki jak i uchwyt są solidne, nie urywają się.

Materiał solidny, jak wspomniałam prany w pralce, nie mechaci się, nie pruje.

Do karimaty dołączona jest poduszka, wygodna, dobrze wypełniona, wypełnienie się nie ubija.

Mój zestaw jest w kolorze ciemno niebieskie, ale do wyboru macie aż 32 kolory.

Z karimaty jestem bardzo zadowolona i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Praktyczna.
·      Wygodna.
·      Ściągany pokrowiec, który można prać w pralce.
·      Poduszka w zestawie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Nova pokrowce oraz na FB.

Karimatę znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Bardzo fajna karimata, do tego poduszka super :-) ja mam taką piankowa i jest kiepska. Twoja jest solidna i warto ja miec w domku

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda będe wiedziec gdzie szukać jak cos s

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rzecz i przydatna. Ja używam do ćwiczeń ale warto też zabrać ze sobą np. na piknik, odpust czy po prostu mieć w domu w razie odwiedzin gości. Super, że można zdjąć pokrowiem i wyprać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za opinię bo właśnie znalazłam idealny prezent dla męża ☺ według mnie do zalet można jeszcze dodać cenę ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ale świetna sprawa ... nie widziałam u nikogo czegoś takiego ... muszę koniecznie zajrzeć do twórczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie się taka rzecz podoba, i jaki kolorek łądny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przydałaby mi sie taka :) fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor, może świetnie sprawdzić się w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się,przydatna na wyjazdy i nie tylko.Jak moja Dominisia była w szpitalu to musiałam spać na materacu i śpiworze.Karimata z poduszką byłaby lepszą opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne bo i poduszka jest w komplecie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna i praktyczna karimata!

    OdpowiedzUsuń
  12. praktyczny i wygodny a do tego można pokrowiec prac w pralce :DDD super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie brak takich rzeczy.Super można ściągnąć pokrowiec i wyprać.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałaby mi się taka karimata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny i praktyczny a do tego zajmuje mało miejsca

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolor a do tego wygląda na bardzo solidnie wykonaną

    OdpowiedzUsuń
  17. Stanisław Marek

    Bardzo fajna karimata a do tego ma poduszkę w zestawie .

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor i przydatna rzecz
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor i przydatna rzecz
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna karimata a do tego ma poduszkę w zestawie . Śliczny ma kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. Przydala by nam sie taka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) fajnie, że ma zdejmowany pokrowiwc, dzięki czemu łatwo utrzymać ją w czystości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Halina Por

    Śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń