wtorek, 6 września 2016

Król Zabawek Puzzle sześcienne Disney Auta - OPINIA

Zapraszam na opinię o puzzlach sześciennych Disney Auta, jakie odstałam od sklepu Król Zabawek.







Puzzle sześcienne to doskonały pomysł na ciekawą, rozwijającą zabawę dla dziecka.

W opakowaniu znajdziemy 9 kwadratowych, drewnianych klocków, z których powstaje 6 różnych obrazków. Dziecko musi nie tylko znaleźć odpowiednie miejsca, w których mają się znaleźć puzzle, ale również fragment danego obrazka.  

Puzzle są solidne, obrazki nie odpadają z nich.

Opakowanie jest drewniane, z przesuwaną pokrywą, doskonałe do przechowywania, daje nam gwarancję, że puzzle się nie pogubią.

W opakowaniu po za puzzlami znajdziemy 6 karteczek a na każdej gotowy obrazek, to zdecydowane ułatwienie dla dziecka, może się nimi sugerować podczas układania.


Na puzzlach znajdziemy 6 układanek z bajki Auta, która u mnie jest na czasie J.


Zalety:
·      Solidne.
·      Drewniane.
·      Pudełeczko do przechowywania.
·      9 puzzli tworzących 6 obrazków.
·      Wspierają rozwój logicznego myślenia, koncentrację.
·      Obrazki z bajki Auta.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Król Zabawek oraz na FB.


Puzzle sześcienne Disney Auta znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. Super. Takich u nas brak a widzę że warto zakupić

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie klocki tyle że moja dwójka uwielbia je "odzierać" ze skóry i po obrazkach :)i nie wiem jak one to robią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadamy takie puzelki i sa na prawde super. Polecam☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Puzzle z motywem Aut od Króla zabawek wpadł mi w oko :D ..
    Moje dzieci uwielbiają puzzle w kształcie kostek gdyż dla nich mają podwójną funkcję . Po pierwsze moją dopasowywać poszczególne fragmenty tworząc obrazek ..
    Po drugie "traktują te puzzle jak zwyczajne klocki " nie wzracając uwagę na to jaki obrazek się na nich znajduje . Kładą "klocki " jeden na drugi robiąc wierzę pod sam sufit hihi
    Bardzo podoba mi się dodatek w formie pudełka . Każdy kto ma w domu takie puzzle wie jak łatwo jest je pogubić . udełeczko to strzał w dziesiątkę .

    OdpowiedzUsuń
  5. JESZCZE TAKICH NIE MIELISMY ALE WIDAC ZE SA WARTE

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy podobne niestety od moich obrazki już prawie starły się.Wydają się o bardzo solidne a autka mój Mikołajek uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, też takich nie mamy, warto zakupić

    OdpowiedzUsuń
  8. dla dzieci takie puzzle idealne, uczy myślenia i przy okazji i zabawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne
    Lubię takie puzzle z motywami ulubionych bajek

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanisław Marek
    Mamy te puzzle w domu . Dzieci je uwielbiają choć musze przyznać ,że już nie raz kulały mi się pod nogami .
    Dodatek w formie pudełka to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Puzzli sześciennych nie mam są fajne i nie się szybko,

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, tylko szkoda, że mój synek używa klocków tylko do rzucania. Jednak będę je miała w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy takie puzzle - klocki tylko z innej firmy, fajne są i dużo łatwiejsze do ułożenia dla maluszków

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 układanek z bajek w fajny sposób zaprezentowane!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne i dobrze, że są w pudełku i że jest obrazek, bo kiedyś dla Irminki kupiłam w Biedrze i niestety nie miały obrazka a dzieci często na nim się wzorują :))

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jakie świetne ... tylko pozazdrościć ... i jakie piękne żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. auta u nas rządzą pod każdą postacią klocki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  18. Puzzle u nas sa swietym rozwazaniem na nudę i to w każdej postaci.Do tego pobudzaja wyobraźnię..uwielbiamy i to bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  19. Super puzzle i jeszcze z opakowaniem czego nam właśnie brakuje w naszych
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kolorki wzorki no i to eko drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ulubione samochodziki mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Halina Por

    Fajnie że pudełko jest w komplecie . Te samodziki to chyba ulubiona bajka chłopców

    OdpowiedzUsuń
  23. tez takie mamy od 2 lat i sa naprawde solidne i daja wiele frajdy

    OdpowiedzUsuń
  24. Msmy te puzzle. Zgadzam się są świetne. Syn bardzo lubi je układać bo mają świetny obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń