poniedziałek, 5 września 2016

Kemuri Koszulka damska Galactic owl - OPINIA

Zapraszam na opinię o koszulce damskiej Galactic owl, jaką otrzymałam od firmy Kemuri.




Pierwsze, co zwróciło moją uwagę po otwarciu paczki, to nadruk. Bałam się, że będzie się zlewał z czarną koszulką, ale wygląda bardzo ładnie. Jest dobrze widoczny, ale nie nachalny.

Koszulka jest bardzo wygodna, a także ładnie się układa. Noszenie jej w nawet bardzo upalny dzień nie powoduje, że się pocimy, jest przewiewna.

Jej, jakość jest na najwyższym poziomie. Prana wiele razy pozostaje jak nowa. Kolor nadal jest intensywnie czarny, nadruk nie popękał, nie wyblakł. Koszulka nie rozciągnęła się ani nie zmechaciła.

Ładna, wygodna, solidna – moim zdaniem koszulka idealna. Polecam.


Zalety:
·      Ładna.
·      Nie mechaci się.
·      Nadruk nie pęka.
·      Kolor nie blaknie.
·      Wygodna.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kemuri oraz na FB.

Koszulkę damską Galactic owl znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. Widziałam orła cień.
    Powoli wbił się niczym wiatr
    Tak to leciało?
    Ale nadruki 1 klasa :-) rewelacja :-) musiałam sobie obraz powiększyć bo taki fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna choc ja ostatnio wole jaśniejsze barwy tak bym chyba nie pogardziła kiedys lubiłam tylko takie czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnasuper ze nie peka nadruk

    OdpowiedzUsuń
  4. Stanisław Marek

    Bardzo ciekawy wzór . Podoba mi się ,że nadruk nie pęka - taka wada to feler chyba większości koszulek z nadrukiem . Duży plus za to żę bluzka utrzymuje swój czarny kolor ale to chyba także w dużej mierze zależy od tego jak dana rzecz jest praca . Ciekawy jestem tylko czy bluzka farbuje podczas prana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie wiem bo używam chusteczek wciągających kolor i piorę wszystko jak leci i białe i czarne razem a prałam w pralce :)

      Usuń
  5. Swietna. Bardzo ladnie sie prezentuje. Material przewiewny brak zmechacen po praniu i nadruk zachowujacy swoj ksztaut i kolor. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Duży plus za to że nadruk nie pęka. Niech się dobrze nosi

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze ze jest przewiewna i wygodna, i ten nadruk po kilu praniach jest w całości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszulka .
    Z chęcią bym taką założyła zwłaszcza że jest przewiewna i się w niej człowiek nie poci . No i nadruk nie pęka co także jest ogromną zaletą . Koszulka -Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że nadruk nie peka
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. nadruk robi wrażenie i fajnie, że nie pęka

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszym momencie myślałam, że to prawdziwa hahah normalnie szok ... gdyby nie opis to zapewne bym się pomyliła :) extra

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna po wielokrotnym praniu będzie wciąż taka sama

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę zajrzeć ��
    Bo dzisiejsza jakość koszulek pozostawia wiele do życzenia...
    Zuza La

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się bardzo,jest przewiewna,obrazek nie pęka,nie traci kolorku mało jest dobrych jakościowo przy tak atrakcyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mój gust ale ważne, że nie pęka nadruk. Zmora wszystkich użytkowników takich bluzek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy obrazek chociaż na pierwszy rzut oka nie widać dokładnie co jest na wydruku. Najważniejsze, co i poprzednicy zauważyli i napisali, że nadruk nie pęka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bombowa,nic dodać,nic ująć.....! :-) !

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa, i widzę że jakość dobra

    OdpowiedzUsuń
  19. Może aplikacja nie do końca mi się podoba jakość mnie za to przekonuje.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bluzeczka, brakuje mi tylko zdjęcia Twojego Aniu w niej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Halina Por

    śliczna jest . Sama bym z chęcią taką ponosiła

    OdpowiedzUsuń