sobota, 6 sierpnia 2016

Yuandme Spodnie damskie stradivarius - OPINIA

Zapraszam na opinię o spodniach damskich stradivarius, jakie otrzymałam od Yuandme.





Spodnie są bardzo wygodne, dopasowują się do ciała nie uciskając, a jednocześnie nie spadając.

Materiał jest miły w dotyku, nie niszczy się. Prane w pralce wielokrotnie nie zmechaciły się, nie rozciągnęły ani nie skurczyły. Śmiało mogę powiedzieć, że wyglądają jak nowe.

Posiadają cztery kieszenie plus dwie atrapy zasuwane na suwaczek, zdecydowanie dodaje to uroku spodnią.

Pasują do każdej stylizacji. Są intensywnie czarne, co sprawia, że nie będą się „gryzły” z żadnym kolorem.

 Moim zdaniem spodnie są ładne, pasują, na co dzień i na wyjście, są solidne, czyli posiadają wszystko to, czego szukam w spodniach J. Polecam.



Zalety:
·      Wygodne.
·      Solidne.
·      Pasują i na co dzień i na wyjście.
·      Ładne.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Yuandme.

22 komentarze:

  1. ładnie wyglądają a skoro idealnie się dopasowują do ciała i są miłe w dotyku to takie których zawsze szukam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super takich mi trzeba tylko w innym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie a kolor idealny do wszystkiego będą pasować

    OdpowiedzUsuń
  4. Stanisław Marek

    Fajne takie zarówno na wyjście jak i na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :-) zwłaszcza, że i jak w poim przupadku czarny wyszczupla :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodnie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Same plusy,fajnie ze są miłe w dotyku a co najważniejsze nie spierają sie..

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniukie ... i wyglądają na solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się tylko jestem ciekawa czy się obieraja?
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne spodnie, wyglądają na bardzo solidne

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne tylko dla mnie rozmiar trochę większy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądają i najwazniejsze dobrze, że wygodne

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) uniwersalne, będą pasowały do różnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego czegos mi trzeba by byly idealnie dopasowane

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie na mnie dobrze by leżały.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  16. uniwersalny krój, ponadczasowa klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealne na każdą okazję a do tego wyeksponują kobiece kształty ;)

    OdpowiedzUsuń