niedziela, 14 sierpnia 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Pszczółka Maja. Wodne kolorowanie” - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance wodnej pt.: „Pszczółka Maja. Wodne kolorowanie”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




Pszczółkę Maję pamiętam z dzieciństwa, osobiście bardzo lubiłam tą bajkę i z chęcią pokazała tą uroczą pszczółkę dzieciom.

Kolorowanki wodne moim zdaniem są ciekawą propozycją. Można ją dać już maluszkowi, który dopiero wkracza w świat kolorowania. Wystarczy pędzel i woda by obrazki nabrały koloru.

Rysunki są dość duże, nie zawierają małych szczegółów, co sprawia, że młodsze dzieci nie mają problemów z trafieniem mokrym pędzelkiem w postać do pokolorowania.

Pod obrazkami znajdziemy jedno zdanie opisujące go.

Moim zdaniem kolorowanka jest ciekawym pomysłem dla dzieci w różnym wieku i polecam.


Zalety:
·      Dla malucha i starszaka.
·      Wystarczy pędzel i woda.
·      Dość spore rysunki.
·      Opis do każdego rysunku.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.
Kolorowankę wodną pt.: „Pszczółka Maja. Wodne kolorowanie” znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Super bajka mojego dzieciństwa a i dzieci uwielbiają ale sa jej dwie wersje stara (noją ) wolałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Musze taka kupić synkowi
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza kolorowanka jaką miała Tosia była wodna :-) taka Maja która i ja pamietam na pewno zagosci w naszym domku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie zastanawiałam się nad kupnem takiej kolorowanki mojej 2-letniej córce i chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O właśnie zastanawiałam się nad kupnem takiej kolorowanki mojej 2-letniej córce i chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowanki dladziewczynki a przedewszystkim jak jest Pszczółka Maja to jest wspaniała książeczka, sama kiedyś oglądałam tą bajkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie widzieć, bo nie znałam jeszcze wodnych kolorowanek.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widzialam jeszcze takiej ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorowanka nie mam żadnej wodnej z chęcią zakupię taką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pszczółka maja jest lubiana przez najmłodszych i dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowanki wodne są super :) moja Aga bardzo je do tej pory lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tosia miała już przygodę z wodnymi kolorowankami i tą prezentowaną chętnie by pomalowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy o wodnych kolorowankach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorowanki wodne są świetnym rozwiązaniem dla młodszych ale i starszych dzieciaczków, młodsze uczą się kolorowania starsze mają fajną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  15. Wodne kolorowanki są extra :)

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajka swietna. Pamietam z dziecinstwa. A koloriwanki wodne goraco polecam. Czyste sa przedewszystkim i idealne dla mlodszych jak i starszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że nie ma juz tych bajek jak kiedyś, mądre, spokojne i wyrabiające w dziecku pozytywne cechy. Powinny wrócić zamiast tych głupich które teraz nagminnie dają

    OdpowiedzUsuń