czwartek, 4 sierpnia 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Rysuję i ścieram. Pszczółka Maja” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Rysuję i ścieram. Pszczółka Maja”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.






Jest to typ książeczki do wielokrotnego użytku. Bardzo lubię takie książeczki, ponieważ dziecko może wielokrotnie ćwiczyć, aż dojdzie do wprawy.

Zadania w książeczce są różnorodne, ciekawe, dzięki temu nie nudzą się szybko. W niektórych mój czterolatek potrzebował naprowadzenia, pomocy, inne potrafił rozwiązać sam wystarczyło mu przeczytać, co ma zrobić.

Do książeczki dołączony jest pisak z gąbeczką w zatyczce. Na okładce znajdziemy pudełeczko służące do jego przechowywania. Pisakiem pisze się łatwo, nie trzeba dociskać, aby był widoczny. Gąbeczka ściera dokładnie na książeczce nie pozostaje żaden ślad.

Uważam, że książeczka jest ciekawa, uczy przez zabawę. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Różnorodne zadania.
·      Wielokrotnego użytku.
·      Dołączony pisak z gąbką w zatyczce.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na Fb Galaktyka Czytelnika

Książkę pt.: „Rysuję i ścieram. Pszczółka Maja” znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Świetna ...Taką z Mają widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bajeczka mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielokrotnego uzytku jest super ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :-) na myśl o samym tytule chce mi.sie śpiewać. Te pszczółke która tu widzicie ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Stanisław Marek

    Super są te książki wielokrotnego użytku a ta do tego jest z pszczółką Mają = Fajowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Super książeczka z uwielbianą Pszczółką Mają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ksiazeczki sa swietne sama.mam kilka dla.synka tylko ze.mazaki trzeba dokupowac ;D ale swietne zadania i zabawa. Anita Balicka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super a te ksiazeczki. Mamy kilka i jestesmy zadowoleni

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepszej nie mogli wymyslec!Chyba nieznam dziecka które ich nie lubi :)
    Za moich czasów takich nie było..��
    Zuza La

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna książeczka, uwielbiam te wielorazowego użytku, ponieważ można zaoszczędzić

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuudowna i moja ukochana Maaajja :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, uwielbiałam Maje, bajka z mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest super,tak jak kiedyś pisalam same plusy i ta pszczółka maja :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No po prostu rewelacja... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jakie dziecko nie lubi pszczółki mai

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam do tej pory książeczek wielokrotnego użytku zapoznam się.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  18. cenny nabytek. Swietne ja ogólnie chomikuje takie książeczki aby i córcia gdy podrośnie skorzystała

    OdpowiedzUsuń