sobota, 6 sierpnia 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Sałatka w stylu meksykańskim z Tuńczykiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o sałatce w stylu meksykańskim z Tuńczykiem, jaką otrzymałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.



W sałatce po za tuńczykiem znajdziemy czerwoną fasolę, kukurydzę, cebulkę, a to wszystko w pysznym, lekko ostrym sosiku.

Sałatkę da się delikatnie wyjąć na talerz i nie zrobi się z niej brzydka „papa”, zdecydowanie może służyć, jako przekąska dla gości.

Porcja idealna na 2\3 razy.

Moim zdaniem jest bardzo smaczna i polecam.




Zalety:
·      Smaczna.
·      Można wyłożyć na talerz i ładnie wygląda.
·      Porcja na kilka razy.






Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

22 komentarze:

  1. wygląda apetycznie nie tylko ryba i sos ale i warzywka mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie wygląda bardzo apetycznie :-) fajny pomysł gdy niespodziewanie pojawia sie gość

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda i myślę że nawet bym była skłonna spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryba mnie przekonuje ale już mieszanka z kukurydzą itd. nie bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. a w takiej odmianie jeszcze nie jadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stanisław Marek

    Takiej mieszanki jeszcze nie jadłem

    OdpowiedzUsuń
  7. w takiej odmianie jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda apetycznie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy tunczyka pod każdą postacią.Wyglada wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. fakt wygląda apetycznie ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda smacznie
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie sałatki rybne, wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadłam chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłodniałem ! Wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jadłam, ale chętnie się skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię tuńczyka szkoda,że drogi sałatkę spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tuńczyka i chętnie bym sprówała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To cos dla mnie. Na widok warzywek slinka cieknie☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Sałatki rybne bardzo lubię.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  20. O ile dobrze pamiętam to jadłam ją, bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń