niedziela, 14 sierpnia 2016

Książeczki logopedyczne Książeczka pt.: „Moja pierwsza logopedyczna książeczka” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Moja pierwsza logopedyczna książeczka”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Ida.






Na pierwszej stronie książeczki znajdziemy informacje dla rodziców jak wspierać rozwój mowy dziecka. Informacje napisane są w prosty, zrozumiały sposób.

W książeczce jest wiele zabaw, dzięki którym dziecko wspiera naukę mowy, a przy tym świetnie się bawi. Na każdej stronie są wskazówki, rady dla rodziców.

Ilustracje są wielobarwne, dość duże, zdecydowanie przyciągają dziecięcy wzrok.

Moim zdaniem warto sięgnąć po książeczkę, jest także doskonałym pomysłem na prezent. Polecam.



Zalety:
·      Wiele pouczających informacji dla rodziców.
·      Zabawy wspierające mowę dziecka.
·      Ładne, wielobarwne ilustrację.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Książeczki logopedyczne oraz na FB.


Moją pierwszą logopedyczną książeczkę znajdziecie TU

20 komentarzy:

  1. Świetna, po przeczytaniu opinii jeszcze bardzie chciałabym ją mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ... nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze książki logopedycznej warto po taką sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książeczka
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna dla mojej Wiktorii,zabawa plus nauka.super...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna i pożyteczna książeczka :) wspierająca rozwój dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie książki to bardzo cenię,

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo ciekawa książeczka

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna książeczka, przydałaby się dla moich pociech

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym taką mieć dla swoich pociech.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa. Nie mialam okazi posiadac ale jest interesujaca i pewnie przez zabawe wspiera mowe dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  14. a my też już testujemy :) polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mamy takich ale warto je posiadać i pracować nad mową dziecka. Są dostępne w księgarniach? czy tylko w internecie?

    OdpowiedzUsuń