poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Bispol Candles Świece zapachowe 6 sztuk - OPINIA

Zapraszam na opinię o świecach zapachowych 6 sztuk, jakie otrzymałam od Bispol Candles.




Do testów otrzymałam 6 opakowań, najpierw przybliżę Wam każde z nich.
1.  Cynamon
Zapach świąt. Intensywny, czysto cynamonowy. Po zapaleniu mam wrażenie jakby za chwilę mało być Boże Narodzenie. Zapach pozostaje dość długo w pomieszczeniu.

2.  Żurawina
Dość intensywny zapach żurawiny, słodki, wyczuwalny długo po zgaszeniu. Nie każdemu przypadnie do gustu, jest lekko przytłaczający. Mnie się podoba, ale gdy zapalę świeczkę w innym pomieszczeniu niż przebywam.


3.  Róża – Paczuli
Śliczny zapach z doskonale wyczuwalnym zapachem róży. Po zapaleniu czuję się jak w różanym ogrodzie. Jest dość intensywny, ale jego intensywność nie przeszkadza, w ręcz przeciwnie.

4.  Piwonia

Zapach średnio intensywny, słodki, ale nie mdły. Jest dość długotrwały.




5.  Liść banana
Zapach banana, ale jakby mniej słodki, przełamany nutą cytrusową. Jest średnio intensywny, nieprzeszkadzający, w pomieszczeniu pozostaje jeszcze dłuższy czas po zgaszeniu.

6.  Bawełna
Zapach bardzo delikatny, a przy tym naprawdę ładny. Delikatnie unosi się w powietrzu jeszcze dłuższą chwilę po zgaszeniu. Doskonale zda egzamin dla osób nielubiących intensywnych zapachów.


Wszystkie zapachy mi się podobają jednak moim faworytem jest zdecydowanie Róża – Paczuli.

Świeczki są nieduże, doskonale mieszczą się do kominka nie tylko ładnie pachnąc, ale i zdobiąc pomieszczenie.

Moim zdaniem mają ciekawa, długotrwałe zapachy. Polecam.


Zalety:
·      Różnorodność zapachów.
·      Zapachy dość trwałe.
·      Nieduże rozmiary, doskonale mieszczą się w kominku.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Bispol Candles oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Pdoba mi sie nowa forma opini :) a swieczki są fajne kupiłam w zwykłym sklepie zero zapachu :/ musze sobie zamówić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten banan mnie zaintrygował aż jestem jego ciekawa :) super zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach bawełny :-) kurcze zaciekawił mnie :-)
    Bananowy, cynamonowy :-) Twoje mieszkanie musi świetnie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie opisane ten bananowy z checia bym przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zapachy i fajnie opisane ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam swiecznie. Mam ich mnustwo. Zapach musi byc czuc. Te przedstawione sa bardzo ciekawie. Zapewne warto wyprobowac☺

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja uwielbiam świece zapachowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeczki zapachowe a tego producenta nie znam.Nigdy nie miałam o zapachu banana z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno pięknie pachną, ciekawa jestem zapachu bawełny - nigdy o takim nawet nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby taki prosty wpis ŚIECZKI ZAPACHOWE a jednak bardzo ciekawy zwłaszcza tym że zapachy które opisujesz są tak różnorodne ,,Zazwyczaj kupujemy jedno pudełko wypchane po brzegi jednym zapachem a tu kilka zapachów na raz i to tak różnorodnych . Z pewnośica ktoś znalazł by coś dla siebie ...Ja z chęcią sięgnęłabym po Róże i liść banana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanisław Marek

    Świeczki u mnie w domu są mile widziane . Fajnie jest przyjść i poczuć jakiś ładny zapach . Zapachy które możemy zobaczyć w recenzji są bardzo fajne bo różnorodne . Cynamon i żurawinę kojarzę ale jestem ciekaw jak pachnie bawełna albo liść banana

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię świeczki palić w mieszkaniu zazwyczaj wybieram duże słoiki nie takie małe tealighty.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam świece zapachowe :) nawet mam w szafkach na pułkach poukładane aby ubrania miały delikatny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapachy świeczek trzeba będzie przetestować w domu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tych zapachów
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super,przyznam iz dawno nie mialam okazjii cieszyc sie takimi zapachami,a teraz taki relax by mi sie przydal.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie przepadałem za świeczkami, ale moja żona je uwielbia i czasem nawet jest tak, że brak tego blasku świecy w domu.
    Prezentowane "zapachy" wydają się bardzo ciekawe i na pewno ogólny zarys musi być obłędny

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam świeczki zapachowe i mam kilka zapachów. Cynamon na święta niezastąpiony 😊
    W.klewek

    OdpowiedzUsuń