sobota, 27 sierpnia 2016

Animos Ścierka czyszcząca na sucho - OPINIA

Zapraszam na opinię o ściereczce czyszcząca na sucho, jaką otrzymałam od Animos.




Teoretycznie ściereczka przeznaczona jest do czyszczenia na sucho, ale ja używałam jej zarówno na sucho jak i na mokro i w obu przypadkach zdała egzamin na 6. Na sucho doskonale nadaje się do wycierania kurzy, które zostają na ścierce a nie „latają” po pomieszczeniu oraz do wycierania wszelkich rzeczy, które się wyleją, jest dość chłonna. Na mokro dobrze się nią myje podłogę.

Jest dobra jakościowo, prana wielokrotnie, zarówno ręcznie jak i w pralce nadal nie straciła swoich właściwości, nie posiada dziur czy zmechaceń.

U mnie zdała egzamin na 6 i polecam.



Zalety:
·      Do używania na sucho i na mokro.
·      Można prać w pralce.
·      Wysoka, jakość.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Animos oraz na FB.


Ściereczkę czyszczącą na sucho znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Fajna ściereczka :-) u mnie kurz lata jak czarownica , przy 2 pieskach latających 2'kierunkowo kuchnia salon i 2 bobasów to takie cudo w sam raz dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ściereczka, chętnie w taką zaopatrzę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O prosze dobrze wiedziec ja nie uznaje mopa wolę myc panele na kolanach i ściereczka :) a te nie każde są dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie raz już ich używałam ... także mogę szczerze również polecić ... są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna
    Niezbędnik każdej gospodyni domowej ....
    Fajnie że użyciu jej na kurz ... kurz nie lata ... tak jak to okresliłaś .... To bardzo duża zaleta .... zwłaszcza przy dzieciach .... tak samo super że jest chlonna to również ogromna zaleta przy dzieciach. ...

    OdpowiedzUsuń
  6. zajefajna przydalaby mi sie taka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna scierka i jaka trwala ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. o takiej cudownej ściereczce każda kobieta marzy
    czy taką też i podarować mojej żonie w darze?
    Gdzie ściereczką machnie w prawo i lewo
    i kurz zniknie ,tak łatwo można pozbyć się niego
    na mokro na sucho posprząta dziś
    jutro dzień odpoczynku nastanie
    to i ścierkę upierze się w mig

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ściereczka ciekawe czy do okien by się też nadała (do mycia na sucho)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny produkt :) ja często kupuje takie "jednorazowe" ale niestety które mają wiele wad :(
    teraz warto kupić taką magiczną :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie,że się sprawdziła nie dość,że dobrze zbiera kurz to jeszcze jest wielokrotnego użytku.

    OdpowiedzUsuń
  12. to ściereczka n sucho zaciekawiła mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam taką ściereczkę z tym że w innym odcieniu i u mnie sprawdziła się w 100%,idealna do ścierania kurzy i po wypraniu nie traciła swoich właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mnie się w szufladzie nie ostała ani jedna, wyruszam na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ścierek do sprzątania nigdy za wiele.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie ściereczki, do wszystkiegom można użyć i prać bez problemu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak kurz przy sprzataniu w noaie nie kreci to jest godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydała by mi się taka ściereczka, szczególnie przy małym dziecku, co ciągle broi, bardzo mnie ona zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super 😊 ja mam taką do okien i sprawuje się super 😊

    W.klewek

    OdpowiedzUsuń
  20. Super 😊 ja mam taką do okien i sprawuje się super 😊

    W.klewek

    OdpowiedzUsuń