piątek, 29 lipca 2016

BIRKO - czapki dla dzieci Czapka KAROL MIX - czerwona z piłkami

Zapraszam na opinię o czapce KAROL MIX - czerwonej z piłkami, jaką otrzymałam od firmy BIRKO - czapki dla dzieci.






Zacznę od tego, co mi się w czapce najbardziej spodobało. Można ją nosić na dwa sposoby, dzięki temu, że posiada ściągacz iw obu przypadkach wygląda na dziecku bardzo ładnie. Gdy rano jest chłodno, wieje wiatr mamy możliwość za pomocą ściągacza, zakryć uszy malca, a gdy się zrobi cieplej wystarczy inaczej założyć i doskonale chroni główkę przed słońcem.


Materiał jest cieniutki w 100% bawełniany, przewiewny, a co za tym idzie nie powoduje pocenia się główki.

Daszek jest usztywniony flizeliną, ciekawe rozwiązanie, ponieważ nie jest twardy (nie u mniejszych dzieci, przynajmniej u mnie często było problemem, szczególnie jak się nim dostało, gdy maluch zbyt agresywnie ściągał), a jednocześnie doskonale trzyma się na swoim miejscu, nie opada.

Czapeczkę można prać w pralce, nie traci koloru, nie rozciąga się a nitki nie puszczają.

Jest bardzo wygodna, Ksawula z ochotą ją zakłada.


Moim zdaniem czapka ma same zalety i polecam.


Zalety:
·      Można nosić na dwa sposoby.
·      Wygodna.
·      Cieniutka, przewiewna.
·      100% bawełny.
·      Daszek usztywniony flizeliną.
·      Wysokiej jakości.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę BIRKO - czapki dla dzieci oraz na FB.

Czapkę KAROL MIX - czerwoną z piłkami znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna. Dosyc że mozna zakryć uszy to jeszcze i założyć ala kaszkiet :-) super

    OdpowiedzUsuń
  2. jak fajnie w niej wyglada ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna a synek wygląda cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna jeszcze takiej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa przyznam że pierwszy raz widzę taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna czapeczka i widać,że dobrze przylega do główki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapeczka prezentuje się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się prezentuje na małym modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mojego Mikołaja byłaby w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tylko moglby byc inny kolor
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojaaa uroczo w niej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanisław Marek

    Świetna czapka dla chłopca

    OdpowiedzUsuń
  13. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla malucha to taka czapka jest super i jestem zdania, że jak najbardziej pasuje rozmiarem. Ja również lubię wszelkiej maści nakrycia głowy. Dlatego zamawiam je z hatfactory więc jestem pewna, że dostanę czapki czy kapelusze najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń