poniedziałek, 11 lipca 2016

Wydawnictwo NIKO Książka pt.: „Baw się z pieskami" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Baw się z pieskami”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Niko.




W książce znajdziemy 16 stron, a na każdej rysunek do dokończenia po przerywanej linii.

Książka jest wielokrotnego użytku, dzięki temu dziecko może ćwiczyć, aż dojdzie do perfekcji.

Do książki dołączony jest pisak, który bardzo dobrze się używa, nie trzeba dociskać by powstały wyraźne linie. W zatyczce znajdziemy gąbeczkę służącą do wymazywania pisaka, po jej użyciu nie pozostają żadne ślady na stronie.

Moim zdaniem książka jest ciekawym pomysłem na pożyteczne spędzanie czasu przez dziecko. Polecam.


Zalety:
·      Wielokrotnego użytku.
·      16 stron.
·      Wspiera naukę rysowania po śladzie.
·      Pisak w zestawie.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa NIKO oraz na FB.


Książkę pt.: „Baw się z pieskami” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Super te ksiązeczki choc mój syncio woliścierać niż malować i siostrze przeszkadza w rysowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna książeczka, ale mój synek jeszcze za mały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydawnictwo Niko = super książka :-) jestem pod wrazeniem książek ów wydawnictwa. Mają super podejscie do dzieci i dlatego mają popyt na ksiazeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna książeczka :) wydawnictwo Niko ma same ciekawe książeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna jest ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka ... coś co dzieciaczki lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super książeczka dla mojego Jasia

    OdpowiedzUsuń
  8. ksiązeczka bardzo dla dzieci przydatna i nauczy sie rysunku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książeczki od Wydawnictwa Niko są świetne zwłaszcza te z mazakiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieliśmy podobną,niestety mazak nam się już wyczerpał,świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba. Na pewno kupię taką synkowi.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. super są książeczki z wydawnictwa Niko

    OdpowiedzUsuń
  13. książeczki wielokrotnego użytku są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna książeczka dziecko może na spokojnie zmazać i poprawić.Genialne się książeczki wielokrotnego użytku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław Marek

    Bardzo fajna książeczka

    OdpowiedzUsuń