poniedziałek, 18 lipca 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Tini. Moje nowe życie” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Tini. Moje nowe życie”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




Violetta jest dobrze znana nie jednej dziewczynce, jej drogę do sukcesu, momentami bardzo ciężką Amelka poznała oglądając serial na Disney Chanel. Książka pokazuje życie Violetty, gdy już jest gwiazdą, jej sukcesy rozterki, to jak radzi sobie z popularnością. Szukając swojej drogi dowiaduje się, kim była Tini.

Amelce bardzo podobała się książka, mogła poznać dalsze losy Violetty, którą bardzo polubiła.

W książce znajdziemy dużo pięknych zdjęć, które zdecydowanie ją uatrakcyjniają.

Według mnie książka spodoba się każdej fance Violetty. Polecam.



Zalety:
·      Znajdziemy w niej dalsze losy Violetty znanej z serialu na Disney Chanel.
·      Ciekawa.
·      Dużo pięknych zdjęć.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Tini. Moje nowe życie” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Ojj tak Violetta jestznana. Fajnie, że są takie ksiazki które pozwalają bliżej poznać kulisy sławy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna książka szkoda że ja do tyłu z takimi produkcjami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno fajna książeczka dla małych i tych większych wielbicielek Violetty

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna ksiazeczka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Super książeczka
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna książka dla Młodych Dam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojej bratanicy Wiktorii na pewno by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanisław Marek

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To może być fajna książka . Muszę przejrzeć ofertę

    OdpowiedzUsuń