środa, 13 lipca 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Luna. Za kulisami 1” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Luna. Za kulisami 1”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




Moje dzieci nie siedzą przed telewizorem godzinami, ale czasem się zdarza i jeśli nie jest to pełnometrażowy film\bajka, Amelka decyduje się na Disney Channel. Książka to opowieść w formie fotografii o gwiazdach z serialu Soy Luna.

Pokazane są w niej komentarze aktorów, sceny, historie z planu filmowego. Pozwala poznać bliżej aktorów, dowiedzieć się troszkę o ich prywatnym postrzeganiu świata.






Do książeczki dołączony jest plakat oraz naklejki, co zdecydowanie są jej uatrakcyjnieniem.


Amelka uważa, że książka jest interesująca, chętnie do niej zagląda, a naklejki zdobią zeszyty. Polecam.


Zalety:
·      Pozwala dowiedzieć się więcej o bohaterach z serialu.
·      Naklejki.
·      Plakat.
·      Dużo zdjęć.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: ” Luna. Za kulisami 1” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. hIHIH Pamiętam jak ja za dziecka zbierałam książki i gazety z plakatami ulubionych bohaterów :) ... To były czasy ... Książeczka wydaje się być bardzo fajna - coś akurat dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna książeczka dla miłośników filmu Luna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie choć ja noga jesli chodzi o teraźniejsze bajki dla młodzieży i dzieci starszych niz 5 lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Książeczka dla dziewczynek wydaje się ciekawa.Plakat i naklejki na pewno przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę wyjątkowa książeczka. Kupiłabym dla córci

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla nas jeszcze za wcześnie na takie książeczki,pewni gdy lat przybędzie coś innego wymyślą,mimo wszystko fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie książeczki dzieci uwielbiają

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla fanek serialu bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli dziewczynka ogląda ten serial to książka będzie dla niej fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa ksiazka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna :-) kiedys sama prowadziłam zeszyt w ktorym miałam wycinki z ulubionymi idolami :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna książka, sama też zbierałam plakaty i gazetki z ulubionymi bohaterami, gdzieś nawet mam zeszyt z wycinkami z gazet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla dziewczynki super.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna fajna propozycja dla latorośli

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław Marek

    Coś fajnego dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń