niedziela, 10 lipca 2016

Sklep Fanex Sos czekoladowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie czekoladowym, jaki otrzymałam od firmy Fanex.



Sos mieści się w plastikowej butelce zakończonej wąskim dziubkiem, co sprawia, że możemy mim dekorować desery.

Genialnie się nadaje do lodów waniliowych, nadając im doskonały smak czekolady.


Jest dość gęsty, nie rozpływa się po lodach czy innych deserach, co dla mnie jest dużą zaletą.

Sosu wystarczy niewielka ilość by deser nabrał czekoladowego smaku, opakowanie 1000g starcza na długi czas.

Osobiście uwielbiam czekoladę, więc dla mnie sos o intensywnym smaku czekolady jest doskonałym dodatkiem do każdego deseru. Polecam.







Zalety:
·      Pyszny, czekoladowy smak.
·      Dość gęsty.
·      Wygodne opakowanie.
·      Wydajny.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.


Sos czekoladowy znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. sos czekoladowy, mój ulubiony mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi byc pyszny :) ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sos czekoladowy do lodów waniliowych mniam palce lizac

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam czekolade uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny do naleśników, lodów i innych deserów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ja jestem na diecie a tu taka pokusa... ach.. zgrzeszylabym

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi byc boski bylby idealny na gofrybi nalesniki oraz na deser lodowy.mniam.mniam.mniam...

    OdpowiedzUsuń
  8. sos czekoladowy pyszny do każdego deseru

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny dodatek do lodów i deserów

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę też wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sosy Fanex słone i te słodkie są naprawdę rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  12. sos czekoladowy :))) to już go chcę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Fajny dodatek jako polewa na deser

    OdpowiedzUsuń