sobota, 30 lipca 2016

Przegląd poczty - LIPIEC


Kontynuacja współpracy z firmą Kemuri. Do testów otrzymałam 4 koszulki i kubeczek :)






Nowa współpraca z Yuandme. 





Nowa współpraca z firmą FARO. Testujemy prześcieradło z gumką oraz komplet pościeli monster high.





Kontynuacja współpracy z firmą Kneipp, tym razem testuje olejek.





Nowa współpraca z Wstążeczki i Koralik. Do testów otrzymałam opaskę, dwie pary kolczyków oraz baransoletkę.





Kontynuacja współpracy z wydawnictwem Egmont.





Nowa współpraca z Król Zabawek. Do testów otrzymałam puzzle, domino oraz wózek + klocki.




Nowa współpraca z Equilibra. Do testów otrzymałam dero żel oraz szampon dla dzieci.




Kontynuacja współpracy z wydawnictwem AWM.





Kontynuacja współpracy z wydawnictwem Kaktus.





Nowa współpraca z Słoneczna Tłocznia. Do testów otrzymałam 5 smaków soku, już mogę Wam zdradzić, że są pyszne :)




Nowa współpraca z Baby Lama do testów otrzymałam dresik dla Ksawuli oraz torbę dla mamy :)






Nowa współpraca z Sklep Odzieżowy "U Bożki''. Do testów otrzymałam sukieneczkę dla Melki.







Nowa współpraca z Książeczki logopedyczne. Takie same książeczki możecie wygrać w konkursie u mnie :)


I jak się podobają lipcowe paczuszki?











19 komentarzy:

  1. Super.! To teraz czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowy zawrót głowy,jaka wszechstronność :D,,,Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku aż się nie mogę doczekać tyle wspaniałych rzeczy i recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny przegląd :-) ciekawa wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo tego z racji całego miesiąca, oj będzie się działo ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo rzeczy i nowe współprace czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. solidna paczka, recezja będzię spora ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Gratuluję nowych współprac ... zapowiada się zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudeńka - Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanisław Marek

    Ja też poproszę taką pocztę - Super rzeczy

    OdpowiedzUsuń