czwartek, 7 lipca 2016

Bispol Candles Świece zapachowe Maxi - bez oraz róża - OPINIA

Zapraszam na opinię o świecach zapachowych Maxi, jakie otrzymałam od Bispol Candles.





Do testów otrzymałam dwa opakowania po 4 świeczki – bez oraz róża. Oba zapachy są obłędne, dość intensywne, ale nieduszące, a bardzo przyjemne. Unoszą się w powietrzu rozpieszczając moje zmysły, sprawiają, że się odprężam (szczególnie używane w łazience podczas kąpieli w wannie).

Świeczki są dość spore jak na tego typu świeczki. Starczają na około 10 h palenia (według informacji na stronie), ja nie zapalałam na zasadzie niech się palą do końca i jedna starczyła mi na około 6 razy palenia po 1-2 godziny. Dla mnie długo.

Zapachy, które otrzymałam są genialne, na stronie znajdziecie ich dużo więcej, więc na pewno każdy znajdzie idealny dla siebie. Polecam.


Zalety:
·      Piękne, intensywne zapachy.
·      Różnorodność zapachów.
·      Duże, starczają na kilka razy.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Bispol Candles oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Chyba zerknę i może coś sobie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię świeczki zapachowe :) szczególnie zapach róży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach obłędne.. poproszę :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wydajne ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham świeczki :) bez i róż.. już czuję ten obłędny zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zapachy ... uwielbiam świeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. po zapaleniu świeczki zaraz robi się przyjemniej w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie niby małe nic a jak zapach pozostawi to od razu lepiej się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszą pięknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez i róża to musi genialnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie zapachy
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja żona kocha świeczki a te zapachy przypadłyby Jej do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanisław Marek

    Fajne kolory

    OdpowiedzUsuń