poniedziałek, 6 czerwca 2016

Wydawnictwo Literka Seriia książeczek pt.: ”Wesoła książeczka…” - OPINIA

Zapraszam na opinię o serii książeczek pt.: ”Wesoła książeczka…”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Literka.


W serii znajdziemy cztery książeczki, dla dwulatka, trzylatka, czterolatka i pięciolatka.









Każda książeczka jest doskonale dopasowana do rozwoju dziecka w danym wieku. Zadania, które znajdziemy w książce są na tyle łatwe, aby nie zniechęcać dziecka, a jednocześnie na tyle trudne, aby mobilizować do znalezienia rozwiązania, aby wspierały nowe umiejętności, rozwijały.


Do książeczek dołączone są naklejki służące do zadań, jak od dawna wiadomo dzieci je uwielbiają, więc są zdecydowaną zachętą do sięgania po książeczki.


W książeczkach dla dwu i trzylatka znajdziemy na okładce puzzle do wycięcia, natomiast w tych dla czterolatków i pięciolatków memory.


Moim zdaniem są to ciekawe książeczki edukacyjne dla dzieci i polacam.








Zalety:
·      Dostosowana do wieku dziecka.
·      Zadania zachęcają do ich rozwiązywania.
·      Naklejki.
·      Puzzle lub memory do wycięcia.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.

 Serię książeczek pt.: ”Wesoła książeczka…” znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. sporo fajnych ksiazeczek tu widac ostatnio ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cos dla mojej :) córy

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja ... świetna sprawa i dużo obrazków kolorów każde dziecko je pokocha ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne książeczki :-) na zabawę i naukę ja zawsze jestem za

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna i do tego przejżysta

    OdpowiedzUsuń
  6. Super książeczki.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam tytuł zachęca co wejrzenia co w środku, dzieci pewnie zadowolone z takiej ksiązki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe książeczki :) intensywne kolory i naklejki bardzo przyciągają dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie naklejki, wszędzie te naklejki, mój też je lubi ale chyba jednak wolałabym książeczkę z jakimiś szlaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobała mi się seria książeczek.Wiele ciekawych zadań i uwielbiane przez dzieci naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej książeczek tego wydawnictwa - Książeczki sa świetne . kolorowe a do tego mają ukochane naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 fajne książeczki,każde dziecko poradzi sobie wedle swojego wieku,kolorowo i ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  13. super, każda dostosowana do wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealna dla mojej córeczki, super książeczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow extra, nam by się przydała ta dla dwulatka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Świetne książeczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. Corcia uwielbia takie ksiazeczki

    OdpowiedzUsuń