środa, 29 czerwca 2016

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 5" - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: ” Mój Kucyk Pony - Przyjaźń to magia, tom 5”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.





Kolejny tom przygód uroczych kucyków z charakterkami, które podbiły serce nie jednej dziewczynki, w bardzo różnym przedziale wieku.

Historia ciekawa, wciągająca. Amelka czytała cały dzień z małą przerwą na jedzenie, przygody kucyków tak ją „wchłoneły”, że nawet przyjście po nią koleżanki nie było na tyle ważne by się od komiksu oderwać J.

Komiks zawiera piękne ilustracje, od których ciężko oderwać oczy.

Okładka mieni się brokatem, który się nie osypuje, spodoba się to szczególnie młodszej części czytelniczek.

Tak jak i poprzednie części tak i tą uważam za ciekawą i polecam.




Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Śliczne ilustracje.
·      Wciągająca.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Mój Kucyk Pony - Przyjaźń to magia, tom 5” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Nie przepadam za komiksami ale ten jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ... coś dla mojej małej fanki kucyków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny :) ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Super córci kocha koniki może i komiks by jej przypadł do gustu bo bajkę uwielbia(czasem) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej Ali by się spodobał, jak poprzednia część zresztą

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka ma ten komiks .. czyta go wciąż i wciąż ;) Polecamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego komiksu kucykami nie widziałam. Dla dziewczynek super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham komiksy a ten jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  9. super komiks dla każdej dziewczynki fanki Kucyków

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny komiks dla dziecka już w pełni rozumiejącego tego typu ksiązki

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja starsza bratanica również lubi kucyki komiks będzie dla niej idealny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanisław Marek

    Coś dla fanek My little pony :)

    OdpowiedzUsuń