piątek, 3 czerwca 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Filet śledziowy po Tsmańsku - OPINIA

Zapraszam na opinię o filetach śledziowych po Tsmańsku, jakie otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o.




Uwielbiam śledzie pod każdą wersją a przyznam szczerze takich jeszcze nie jadłam. Są pyszne, lekko pikantne, w pysznym sosiku, którego jest dość dużo.


Nie znalazłam ani jednaj ości, co dla mnie jest sporą zaletą.

Porcja idealna dla dwóch osób.


Moim zdaniem pyszne i polecam.








Zalety:
·      Smaczne.
·      Dużo sosu.
·      Brak ości.
·      Porcja idealna dla dwóch osób.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

23 komentarze:

  1. No właśnie ja lubię takie ale te ości i rzadko sięgam po takie rarytaski

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za śledziem nie przepadam ale mężu soowi ślinka poleci

    OdpowiedzUsuń
  3. sledziki zawsze pyszne sa napewno zasmakuja mezowi Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja taka głodna,śledzik zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubimy i również polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że nie trafiają się ości a smak zapewne ciekawy ale nie dla mnie> Do ryby w konserwie chyba nic mnie nie przekona, a kiedyś zajadałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śledziki, mmm pycha bardzo lubimy głównie ze smietaną, ale te pewnie też supe

    OdpowiedzUsuń
  8. Często mam zapas takich puszek w piwnicy jakieś konserwy mięsne,ryby więc chętnie i tego śledzika posmakuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają apetycznie :) i brak ości :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rybka lubi pływać ! Nie miałem ale skuszę się !

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich jeszcze nie jadłam. Ale xa pikantnym nie przepadam
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, ja i Aga też uwielbiamy śledzie pod każdą postacią :P a takich nie jadłyśmy jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  13. o coś dla mnie, jak znajdę to kupię oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie pudełeczko to ja zjadam sama ;-) Chętnie spróbuje nowego smaku bo do tej pory tylko śledź w pomidorach którego uwielbiam i oczywiście w occie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z ciebie zła kobieta ....uwielbiam śledzie teraz sobie smaka na noc narobiłam oj ty

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię ryby chętnie posmakuję w tej wersji

    OdpowiedzUsuń
  17. Stanisław Marek

    Istny specjał :)

    OdpowiedzUsuń