środa, 1 czerwca 2016

Sklep Fanex Polewa wiśniowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o polewie wiśniowej, jaką otrzymałam od firmy Fanex.



Przyznam szczerze, że wszelkie sosy wiśniowe zawsze kojarzyły mi się z dość kwaśnym smakiem, za którym nie przepadam. Ten jest zupełnie inny, czuć doskonale wiśnię, ale jest słodziutki (gdy damy dużo nawet za bardzo).

Doskonale się nadaje do polewania muffinek. Robię je wtedy mniej słodkie, bez jakich kolwiek dodatków, a po ostygnięciu, tuż przed zjedzeniem polewam sosem wiśniowy. Smakują wyśmienicie.

Sos mieści się w sporej, plastikowej butelce z wąskim zakończeniem, co daje nam możliwość dekorowania nim potraw.

W opakowaniu znajdziemy 1000g, co starczy na bardzo długo, dzięki swojej słodyczy jest bardzo wydajny.

Moim zdaniem jest smaczny, nadaje się do wielu potraw i ma wygodne w użyciu opakowanie. Polecam.






Zalety:
·      Smaczny.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Nadaje się do wielu potraw.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.

Polewę wiśniową znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Sos wiśniowy brzmi pysznie ja bym polała nim waniliowe lody albo gofry z bitą śmietaną - aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak słodziutki też wiśniowy kojarzy mi się z kwaśnym ale ja go uwielbiam. Ja swój wykorzystałam na biały sre do kanapek i do polania naleśników z serem :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam pyszna uwielbiam do kazdego deseru jest swietna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie polewy są świetne można je wykorzystać do wielu rzeczy ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Polewa wiśniowa to nasza ulubiona,zawsze ją dajemy do lodów,uwierzcie mi mamy u NAs świetną lodziarnię ,,,pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sosy
    Zwlaszcza do lodów
    Tez nie przepadam za wisniowym przez gorycz ale jak w tym nie czuc jej to warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. sos wiśniowy musi być pyszny do deserów a na nawet lubie kwaśne wiśnie jeść

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym sprobowala
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. polewa wiśniowa?? nie jadłam chyba pyszna?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie jest pyszna. Lubimy takie smakolyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Polewa+marka Fanex to musi być smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i dostałam ochotę na muffinkę

    OdpowiedzUsuń
  13. sos wiśniowy i do twego słodki brzmi ciekawie i powiem szczerze, że chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie by szybko zniknął mam fanatyków wiśni w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o a moje chłopaki lubią bardzo polewę wiśniową

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama uwielbiam polewy na lodach z automatu. Ponieważ jemy je rzadko możemy sobie pozwolić na szaleństwo z polewami, ale jakoś obawiam się składów takich dodatków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie dodatki jak polewy zwłaszcza do lodów ,,mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wiśniowej jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Stanisław Marek

    Idealny dodatek do deserów

    OdpowiedzUsuń