poniedziałek, 13 czerwca 2016

ProBody Pieczywo z nasionami Chia - OPINIA

Zapraszam na opinię o pieczywie z nasionami Chia, jakie otrzymałam od firmy ProBody.


Jest to pieczywo z nasionami szałwii hiszpańskiej (Salvia hispanica), bardzo zdrowe, polecane osobą aktywnym, dbającym o zdrowie. Zawiera wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3, błonnik, białka i wielu minerałów.

W smaku jest naprawdę dobry, mimo, że osobiście nie do końca lubię ciemne pieczywo, to bardzo mi posmakowało.

Dość długo zachowuje świeżość, co dla mnie jest kolejną zaletą. Chwilę na pewno do mnie szła paczka, u mnie starczyło na mniej więcej dwa dni i do ostatniej kromeczki było świeżutkie jakby przed chwilą zostało przyniesione z piekarni.

 Moim zdaniem pieczywo z nasionami Chia jest zdrowe i smaczne. Na pewno jeszcze wiele razy po nie sięgnę, a Wam polecam.



Zalety:
·      Zdrowe.
·      Smaczne.
·      Długo zachowuje świeżość.



Wady:
BRAK




Moja ocena - 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę ProBody oraz na FB.

19 komentarzy:

  1. Wygląda inaczej niz dobrze mi znane pieczywa :) przyznam się że zaciekawiłaś bo nie słyszałam o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to coś dla nas ... Uwielbiamy pieczywo z nasionami .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego słyszałam o nasionach Chia. Warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pyszności,chociaż czasem pi takich smakołykach mam zgagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam ciemne pieczywo i bułeczki z ziareczkami, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy pieczywo z nasionami

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie jadłem jestem ciekawy smaku tego pieczywa

    OdpowiedzUsuń
  8. pieczywo z nasionkami to jest to Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam jeszcze takiego ... a nie powiem zachęcająco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jadłam takiego jeszcze. Ciekawa jestem smaku. Chętnie bym sprobowala
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele słyszałam o nasionach chia to musi być smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają apetycznie i smacznie

    OdpowiedzUsuń
  13. takiego nie jadłam, nasiona Chia głównie daje do jogurtu lub deserów

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanisław Marek

    Na pewno takie pieczywo z nasionami i dużą ilością błonnika jest bardzo zdrowe

    OdpowiedzUsuń