czwartek, 30 czerwca 2016

Oeparol pomadka ochronna do ust z filtrem uva/uvb spf 25 - OPINIA

Zapraszam na opinię o pomadce ochronnej do ust z filtrem uva/uvb spf 25 Oeparol sunnyday, jaką otrzymałam od firmy Oeparol.





Do pomadki ma mieszane uczucia, znalazłam w niej zarówno wady, jaki i zalety.

Pomadka dobrze jednak dość krótkotrwale nawilża, po dwóch, trzech godzinach jest potrzeba ponownej aplikacji.

Po nałożeniu mamy uczucie delikatnej lepkości ust, jednak nie jest to aż tak silne uczucie by przeszkadzało.

Chroni usta przed promieniami słonecznymi, a tym sposobem doskonale się na daje na letnie opalanie.

Pozostaje twarda nawet podczas upałów, co dla mnie jest zdecydowaną zaletą, ponieważ nie ma problemu z aplikacją po kilku godzinach na spacerze w dość gorący dzień, a także się nie łamie.

Ma przyjemny, delikatny, lekko słodki zapach.

Używałam pomadek zarówno zdecydowanie gorszych jak i lepszych, dla mnie wypada średnio, ale każdy ma inne upodobani i całkiem możliwe, że dla Was będzie rewelacyjna J.




Zalety:
·      Nie „mięknie”, gdy są wysokie temperatury.
·      Ładny zapach.
·      Chroni przed promieniami słonecznymi.



Wady:
·      Lepka warstwa po aplikacji.
·      Krótkotrwałe nawilżenie.


Moja ocena 5\10



Serdecznie zapraszam na stronę Oeparol.

19 komentarzy:

  1. oj ja miałam tylko raz idealna pomadkę ale dośc drogą :) reszta dostę onych w sklepach nic nie warta poza wyjątkami. Apteczne dośc drogie
    Watrto miec rozeznanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że się nie topi na słońcu. Jeszcze nie używalam jej
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że nie mięknie na słońcu, można więc spokojnie zabrać ze sobą na plaże a co do trwałości efektu na ustach to chyba za bardzo by mi nie przeszkadzało to że po 2-3 godzinach trzeba usta posmarować ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takim słońcu to chyba wiele pomadek wymiekka

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadka dobrze wygląda, ja lubie każdy rodzaj ich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy takim słońcu to chyba wiele pomadek wymiekka

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnej pomadki można by było szukać i szukać . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używalam jej Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża zaleta,że się nie łamie i nie mięknie podczas upałów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze z nią styczności ... i taka powinna być recenzja - szczera a nie tylko zawszę pięknie ochy i achy - super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna. Chetnie kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze szczera opinia pomadka mogła być trochę lepsza

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że nie zmienia konsystencji pod wpływem temperatury, ja też nie lubię kiedy pomadka się klei...

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię pomadki ochronne

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pomadki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Z pewnością pomaga by nie mieć popękanych ust

    OdpowiedzUsuń