piątek, 10 czerwca 2016

Lula Chusteczki do demakijażu - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach do demakijażu, jakie otrzymałam od firmy LULA.

                                         
                                                            zdjęcie z strony firmy 



Chusteczki mieszczą się w niedużym opakowaniu, które świetnie sprawdza się zarówno w domu jak i po za niem. Bez problemu wyciągają się pojedynczo, a „taśma” klei do ostatnie sztuki zabezpieczając je przed wyschnięciem.

Są miękkie i delikatne, a jednocześnie dość mocna, nie rozrywają się.

Nie zawierają alkoholu, co dla mnie jest bardzo dużą zaletą.

Z usuwaniem makijażu oraz oczyszczaniem twarzy radzą sobie doskonale.

Mają bardzo przyjemny, średnio intensywny zapach.

Moim zdaniem swoje zadanie spełniają rewelacyjnie i polecam.





Zalety:
·      Delikatne.
·      Wytrzymałe.
·      Bez alkoholu.
·      Doskonale usuwają makijaż i oczyszczają skórę twarzy.
·      Przyjemny zapach.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Lula oraz na FB.


Chusteczki do demakijażu znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam stosować takie chusteczki ... Szybko i bez problemu zmywają makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ja lubie takie gł na wyjeździe są przydatne

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ,szybko zużyłam bo używałam ich też do innych celów,też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sa swietne jak dla mnie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same ;) i jestem zadowolona z nich

    OdpowiedzUsuń
  6. Są rewelacyjne ... uwielbiamy, często do nich wracamy, polecamy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze na wyjazd :) Będę pamiętała o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszą być świetne i poręczne w użyciu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze tych chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanisław Marek

    Bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń