niedziela, 19 czerwca 2016

Hand Made u Tity Żel do kamienia i rdzy - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu do kamienia i rdzy, jaki otrzymałam od Hand Made u Tity.






Żel mieści się w plastikowej butelce. Dołączony jest do niego dozownik, który zdecydowanie ułatwia aplikację.

Działanie żelu mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Nie wiem jak u Was, ale u mnie, co bym nie robiła dozownik na płyn i proszek zachodzi mi czymś jakby rdzą, której nie idzie usunąć. Wystarczyło 5 min i delikatne przetarcie suchą ścierką, aby wyglądał jak nowy. Kolejny test odbył się na dość starej kuchence gazowej, która lata świetności dawno za sobą. Żel doskonale poradził sobie z starą, zaschniętą rdzą, a najbardziej podobało mi się to, że nie musiałam stać i szorować. Wystarczyło napsikać, odczekać i wytrzeć ostrą częścią gąbki.

Żel w przeciwieństwie do produktów tego typu nie ma ciężkiego, nieprzyjemnego, duszącego zapachu. Może nie jest piękny, ale bez problemu mogę nazwać go znośnym, nieprzeszkadzający.

Jest dość wydajny, nie trzeba dużej ilości, aby doskonale doczyścić zaplanowane miejsce.

Moim zdaniem żel jest genialny i polecam.






Zalety:
·      Skuteczny.
·      Nie trzeba szorować.
·      Łatwa aplikacja.
·      Brak nieprzyjemnego zapachy.
·      Wydany.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Hand Made u Tity.

21 komentarzy:

  1. nieznam tego zelu ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. oj przydałby się,zwłaszcza do kabiny.Jak genialny to kupiłabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przydałby sie gł prysznic i umywalka

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) bardzo mi by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie musi się i u mnie znaleźć nie lubię szorowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj przydałby się przydał i w kuchni i w łazience

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o takim
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. przydatny do czyszczenia w łazience i kuchni,kiedyś colę używano na rdzę ;--)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo super jak gdzieś go wyczaję to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki żel muszę mieć :)) mam wiele miejsc do "wyczyszczenia "

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam, ale na pewno bardzo pomocny w domu

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakbyście też chciały wypróbować zapraszam do kontaktu: fototita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Produkt który powinien być w każdym domu

    OdpowiedzUsuń