piątek, 17 czerwca 2016

Animos Ścierka do optyki Smart Microfiber System - OPINIA

Zapraszam na opinię o ścierce do optyki Smart Microfiber System, jaką otrzymałam od Animos.





Ścierkę wykorzystujemy do czyszczenia okularów Amelki oraz aparatu fotograficznego. W obu przypadkach jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie otrzymuje.

Zarówno szkła okularów jak i aparat czyści się łatwo, nie rysują się, nie pozostają smugi. Dużym plusem jest fakt, że do czyszczenia nie jest mi potrzebna ani woda, ani żaden inny środek, a tym sposobem mogę jej używać również po za domem.

Ścierka wykonana jest ultramikrofibry, dzięki czemu się nie elektryzuje.

Prana w pralce nie niszczy się, nie mechaci.

Wymiary 20cm x 20cm, są na tyle duże by bez problemu wyczyścić planowaną powierzchnię, a jednocześnie na tyle małe by móc zawsze ją mieć przy sobie.

Uważam, że ściereczka jest bardzo dobra i polecam.


Zalety:
·      Dobrze czyści bez potrzeby użycia wody lub innych środków.
·      Nie rysuje.
·      Nie pozostawia smug.
·      Można prać w pralce.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Animos oraz na FB.

Ścierkę do optyki Smart Microfiber System znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. ciekawy produkt ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) tyko moje plastiki wiec nie wiem czy tez sie nada :) zerkne a najpierw musze isc do okulisty zbadac bo czas na wymianę okularów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE SLYSzALAM O NIEJ WYGLADA OBIECUJACO

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle nieźle .... fakt bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same zalety - muszę sobie taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja bym potrzebowała do swojego aparatu bo jest ciagle opalcowany przez Tosie

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ściereczki są bardzo przydatne,można je prać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie wypróbować do moich okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałaby mi się do okularów bo te małe dostępne u optyków często gdzieś gubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobna z innej firmy i tez jest super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. ścierka,która powinna być pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam takowych, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Bardzo dobrze ,że nie rysuje okularów i nie zostawia smug . Fajny produkt

    OdpowiedzUsuń