niedziela, 5 czerwca 2016

Animos Nowy ilustrowany słownik ortograficzny - OPINIA

Zapraszam na opinię o Nowym ilustrowanym słowniku ortograficznym, jaki dostałam od Animos.




Słownik przeznaczony jest dla dzieci z szkoły podstawowej. Jest bardzo przejrzysty, a korzystanie z niego jest bezproblemowe. Amelka może sama znaleźć słowo, którego pisowni nie jest pewna i tym sposobem szybciej go zapamięta.

Po słówkami znajdziemy wyjaśnienia, dlaczego należy je tak pisać a „wymieniane” literki są w kolorze czerwonym.

Na każdej stronie są ciekawe ilustracje, zasady ortograficzne oraz „byczek” mający za zadanie chronienie dziecka przed błędami ortograficznymi.

Amelka korzysta z słownika z chęcią, a to znaczy, że jest idealny dla dziecka. Polecam.





Zalety:
·      Zasady ortografii.
·      „Byczek”
·      Ciekawe ilustracje.
·      Wyjaśnienie, dlaczego dany wyraz należy pisać tak a nie inaczej.
·      Solidny.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Animos oraz na FB.


Nowy ilustrowany słownik ortograficzny znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna sprawa taki slownik ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj przydałby się i nam taki słownik

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przydałby się bo niby znam ortografię ale byki sie robią chyba przez ta że mamy poprawiacze w telefonach i na kompach

    OdpowiedzUsuń
  5. w sam raz dla mojej Alicji, fajnie, że oprócz poprawnej pisowni jest wytłumaczenie dlaczego tak należy pisać - super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Ąwietny pomysł,uważam że trafiony w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa ... już nie wiem jak mam komentować te książki hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam robi wrażenie,jak dla mnie super pomysł..

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny słownik i jak zachęci do nauki to jestem za

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja :) muszę taki dla Agatki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny, teraz w dobie ignorancji dla ortografii warto zapoznać dziecko z tą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem,że świetny.Ja jeszcze mam ze szkoły swój :) Dziecko chętniej będzie zaglądało do niego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokochałam Animos :-) Wszystkie książki z tego wydawnictwa są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny słownik ...taki powinno mieć każde dziecko w swojej szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja taki przyda się na pewno

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny patent na słownik z obrazkami, łatwiej zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, bardzo by nam się przydał

    OdpowiedzUsuń
  18. Stanisław Marek

    Super pomysł z tymi obrazkami :)

    OdpowiedzUsuń