piątek, 6 maja 2016

Wydawnictwo NIKO Książka pt.: „Nowe zadania - piszemy zdania” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ” Nowe zadania - piszemy zdania”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NIKO.





Książka przeznaczona jest dla dzieci z klasy 2, została opracowana zgodnie z nową podstawą programową MEN.

Znajdziemy w niej zadania różnorodne, podobne do tych robionych w szkole, dlatego doskonale nadaje się do nauki oraz utrwalania zdobytej wiedzy.

Zadań w książce jest bardzo dużo, ich poziom jest różnorodny. Pytania ułożone są w sposób zrozumiały, a jednocześnie wymagający od dziecka skupienia i myślenia, co dla mnie jest niezwykle ważną cechą, jeśli chodzi o pomoce szkolne.

Książka posłuży dziecku cały rok szkolny, moim zdaniem warto w nią zainwestować. Polecam.







Zalety:
·      Opracowana zgodnie z nową podstawą programową MEN.
·      Zadania sformułowane zrozumiale a jednocześnie tak by dziecko musiało się skupić, pomyśleć.
·      Jedna na cały rok szkolny.
·      Zadania podobne do tych które dziecko rozwiązuje w szkole.






Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa NIKO oraz na FB.

Książkę pt.: „Nowe zadania - piszemy zdania” znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. super recenzja. rewelacyjna książka   Moje Skarby są za malutkie ale jak tylko dorosną, na pewno ją kupię, warto uczyć dzieci od małego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super uwielbiam takie książeczki a o Wydawnictwie NIKO słyszałam same pochlebne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam jeszcze daleko do 2 klasy ale Wydawnictwo NIKO ba bardzo dobre recenzje a to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa ... jeśli dziecko lubi tego typu rozwiązania to czemu by nie ... wszystkie chwyty dozwolone by tylko nauka szła łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym poszukała ksiązeczek dla mniejszych dzieci, bo ta jeszcze byłaby o wiele za skomplikowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super swietne zestawy. Ogulnie corka lubii takie organizowanie czasu wiec ja jest za. Musimy nabyc☺

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli od września dla mojej Ali

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieci uwielbiają takie książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa książeczka , myślę, że nie jedno dziecko chętnie porozwiązuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna książeczka :) Wiedza utrwalana w domku pomaga potem w szkole się wykazać
    Zofia Jak (mam problem by się zalogować)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda fajnie, wprawdzie to jeszcze nie jest obszar moich zainteresowań, bo w domu mam 3 latka, a w pracy 10-12 latków, ale widzę, że ćwiczenia naprawdę fajnie skonstruowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super książeczka.Bardzo pomocna dziecku ponieważ uczy się i utrwala to co już umie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapamiętam tą książeczkę, bardzo przydatna opinia, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. w wolnym czasie dzieciaki mogą rozwiązywać nowe zadania,które są w książce

    OdpowiedzUsuń
  15. dzieci sie przy tym mogą nauczyc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ksiazka Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. w Niko uwielbiam to, że każda pozycja jest idealnie dopasowana do wieku i umiejętności dziecka, znów wielki plus.

    OdpowiedzUsuń
  18. To jeszcze nie nasz etap ale ogolnie sa genialne

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejna rozwijająca książeczka :)

    OdpowiedzUsuń