czwartek, 26 maja 2016

Wydawnictwo AWM Książeczka pt.: ”Moje zakupy. Dom i rodzina” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Moje zakupy. Dom i rodzina”, jaką otrzymałam od AWM.







Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku 4-6 lat, ale moim zdaniem zarówno młodsze jak i starsze znajdą w niej coś dla siebie.

Maluchy z pomocą osoby dorosłej mogą nauczyć się segregowania przedmiotów (np. co jest przyborem szkolnym, a co znajduje się w łazience), nazw przedmiotów używanych na co dzień, a także odnajdowanie danego przedmiotu wśród innych.

Starsze dzieci poćwiczą pisanie, czytanie, liczenie, dowiedzą się jak wygląda lista zakupów.

Książeczka ma śliskie strony, naklejki można delikatnie odkleić i ponownie nakleić.


Mam w domu niespełna 4 latka i prawie 9 latkę i oboje znaleźli w książce coś dla siebie. Oczywiście polecam.






Zalety:
·      Dla malucha i dla starszaka.
·      Uczy przez zabawę.
·      Dużo naklejek.
·      Śliskie strony, naklejki można delikatnie odkleić i ponownie przykleić.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa AWM oraz na FB.


Książkę pt.: „Moje zakupy. Dom i rodzina” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. I dla mego męża hihi
    Super książka

    OdpowiedzUsuń
  2. super książeczka i dziecko może nauczyć się z niej wielu rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczka i jaka bogata w środku.Coś dla maluchów i starszych dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze warto poznac ksiazeczki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Bardzo mi się podoba
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna i jakże kolorowa ... na prawdę przyciąga do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa dla dzieci i małych i większych

    OdpowiedzUsuń
  8. Corci by sie spodobala. Juz widze te radosc

    OdpowiedzUsuń
  9. super, nawet dla mnie, musi być fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem tej książki, bardzo ciekawa , opinia zachęca do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetna ta książeczka ,..mega dużo naklejek i te tabele - mi by się taka przydała i moim małym pomocnicom :)

    OdpowiedzUsuń