poniedziałek, 16 maja 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Pasztet Drobiowy z pieczarkami - OPINIA

Zapraszam na opinię o pasztecie z drobiu z pieczarkami, jaki otrzymałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.



Pasztet jest bardzo smaczny, nie za ostry, ale też nie mdły, z dobrze wyczuwalnym smakiem pieczarkowym.

Można go bez problemu rozsmarować nawet prosto z lodówki, co dla mnie jest dość dużą zaletą.

W opakowaniu znajdziemy 130g pasztetu, porcja idealna na jeden posiłek.

Moim zdaniem smaczny i polecam.





Zalety:
·      Smaczny.
·      Wyczuwalny smak pieczarek.
·      Porcja idealna na raz.
·      Nie ma problemów z posmarowaniem nim pieczywa.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o..

19 komentarzy:

  1. nie przepadam za pieczarkowymi pasztecikami sa bez smaku ale warto spróbowac a nóz posmakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę np z pomidorem albo papryka ale najlepszy jest bez dodatku 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasztecik jest nam dobrze znany. Bardzo go lubimy. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. tej firmy nie znamy choć pasztety czasem zajadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być smaczny Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój mąż się nimi często zajada ... uwielbia .... powinien całoroczny zestaw dostawać hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pieczarkami jeszcze nie jadłam. Ciekawa jestem smaku. Mniam
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też takie kupwałam wiele razy

    OdpowiedzUsuń
  9. z pieczarkami to musi być smaczny

    OdpowiedzUsuń
  10. jak pośpimy za długo i żona nie zdąży zrobić kanapek, to daje takie "rarytas ki" z tekstem "bułkę kupisz sobie sam" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. smak pieczarkowy ? no i zgłodniałam

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja lubię i nie tylko z pieczarkami ale z innymi dodatkami też

    OdpowiedzUsuń
  13. Same pyszności na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń