sobota, 21 maja 2016

SoFi dla Dzieci Wiosenna czapka dwustronna - OPINIA

Zapraszam na opinię o wiosennej czapce dwustronnej, jaką otrzymałam od SoFi dla Dzieci.



Według mnie rewelacyjny pomysł. Mam dwie czapki w jednym, wystarczy obrócić i całkowicie się zmienia. Materiały można wybrać dowolnie, u mnie wybór padł na gitary z jednej strony a oczy z drugiej oraz czarne wykończenie.

Czapeczka jest dość cieniutka, idealna na wiosenne dni. Dziecku w niej nie będzie za gorąco.

Jest bardzo wygodna, nie zsuwa się na dół, nie podnosi do góry, nie uciska. Doskonale zakrywa uszy chroniąc je przed wiatrem.

Oba materiały są wysokiej, jakości, nie rozciągają się, nie mechacą, kolory nie blakną i to po wielu praniach w pralce.

Młody wygląda w niej rewelacyjnie. Ach ta moja skromność, ale sami zobaczcie czy nie mam racji J.







Dla mnie rewelacja i zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      Dwie czapki w jednej.
·      Wysokiej, jakości materiały.
·      Wygodna.
·      Ładnie się prezentuje na dziecku.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  SoFi dla Dzieci oraz na FB.


Wiosenną czapkę dwustronną znajdziecie TU

18 komentarzy:

  1. Ladniutka fajniutka Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. boska i faktycznie jakbym nie wiedziała że to ta sama patrząc na zdjęcia miożna pomyślec że to dwie rózne czapki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo nie widziałam nigdzie takich pomysłów .... super rozwiązanie .... na prawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,że można obrócić i mieć drugą czapeczkę.My jesteśmy z wygranej bardzo zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że czapka jest dwustronna, jak nam się znudzi wzór możemy szybko zmienić na inny

    OdpowiedzUsuń
  6. zarówno jedna strona jak i druga super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna,dwustronna,kolorowa i dobrej jakości czapeczka

    OdpowiedzUsuń
  8. ta czapeczka z oczami jest świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelka, zarówno jedna strona jak i druga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa kolorystyka,plus za to iż jest dwustronna,także szybko się młodemu nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dwa w jednym - świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna dwa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czapka. Chętnie bym kupila. Mamy zawsze problem z czapkami bo się zsuwaja. Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń