sobota, 21 maja 2016

Sklep Fanex Sos barbecue - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie barbecue, jaki otrzymałam od firmy Fanex.



Sos genialnie nadaje się do wszelkich dań z grilla. Jest ich dopełnieniem. Ma lekko słodki, ale zdecydowanie nie mdły smak.

Bardzo podoba mi się jego aromat, lekko śliwkowy, który w połączeniu z aromatem grillowanego mięsa sprawia, że od razu robię się bardzo głodna J.

W plastikowej, wygodnej w użyciu butelce znajdziemy 1000g sosu.

Jego konsystencja jest dość gęsta, co sprawia, że nie „rozpływa” się po mięsie i nie spada z niego (co zazwyczaj się kończy plamami na ubraniu których nikt nie lubi).


Mnie odpowiada w nim wszystko, smak, zapach i konsystencja, dlatego polecam.





Zalety:
·      Smaczny.
·      Aromatyczny.
·      Dość gęsty.
·      Wygodne opakowanie.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.

Sos barbecue znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wypróbować Aniu bo narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam uwielbiam takie sosiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w końcu muszę się kusić na te sosiki :) przydadzą się na grillowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam takiego Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałem okazji kosztować sosu barbecue z tej firmy, ale z chęcią skosztuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo smacznie z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ma słodki smak to z pewnością bym go pokochała

    OdpowiedzUsuń
  8. na grilla czas będzie go spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. sezon rozpoczęty, czas na degustację

    OdpowiedzUsuń
  10. te sosy z tej firmy są bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  11. inne sosy Fanex już miałam najwyższy czas na ten

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam,do pizzy jest idealne,polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam go jeszcze, ale narobiłaś mi apetytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie probowalam go jeszcze
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej nie jadamy takich sosów, ale dla gości do grilla warto popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto sięgnąć i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń