poniedziałek, 30 maja 2016

Pharmatheiss Cosmetics Polska Serum pielęgnacyjnym z witaminą E - OPINIA

Zapraszam na opinię o serum pielęgnacyjnym z witaminą E, jakie otrzymałam od firmy Pharmatheiss Cosmetics Polska.




Serum mieści się w niedużej, plastikowej tubce z wąskim zakończeniem, dzięki któremu aplikacja jest bardzo łatwa.

Konsystencję ma lekką, szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.

Jego działanie sprawdzała mama i jest bardzo zadowolona. Skóra wokół oczu stała się doskonale nawilżona, zmarszczki trochę mniej widoczne, a skóra jakby jędrniejsza.

Serum jest bardzo wydajne. Wystarczy odrobina by starczyło. Używane około miesiąca i nie ubyło nawet połowy z 15ml.

Mamy zdaniem serum jest bardzo dobre i poleca.



Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Lekka konsystencja.
·      Nie pozostawia lepkiej, tłustej warstwy.
·      Nawilża.
·      Zmniejsza widoczność zmarszczek.
·      Wydajne.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Pharmatheiss Cosmetics Polska.

17 komentarzy:

  1. Hmmm bardzo ciekawe .... chociaż na razie nie potrzebuję ... ale w przyszłości czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zmarszczki sie ...........zaczynaja bliżej mi do 40 tki niż 30tki już :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto nawilżac skórę w okolicach oczu. Bardzo fajne serum

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum warte grzechu w dodatku z tak cenną witaminaą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro na zmarszczki to muszę polecić serum mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmarszczki to na razie nie mój problem ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny produkt
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. serum pewnie dobrze się sprawdzi u pań

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany to coś dla mnie na skórę wokół oczu, musi być super

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny produkt - najważniejsze że zmniejsza widoczność zmarszczek :)

    OdpowiedzUsuń