sobota, 7 maja 2016

Meglio Sgrassatore odtłuszczacz lemon spray - OPINIA

Zapraszam na opinię o Sgrassatore odtłuszczaczu lemon spray, jaki otrzymałam od firmy Meglio.





Jest to odtłuszczać uniwersalny, który można używać praktycznie do wszystkiego, ja testowałam go w trzech miejscach. Pierwszy test odbył się na piekarniku, w którym wcześniej pieczone było mięsko bez przykrycia, czyli tłuszcz był wszędzie, egzamin zdał na 6+ bez konieczności szorowania, łatwo i szybko piekarnik był idealnie czysty. Kolejny test odbył się na wannie u moich dziadków, którzy przekroczyli 90 lat i jak wiadomo nie mają siły na dokładne i częste mycie wanny, tym sposobem była w dość kiepskim stanie z zaciekami i osadem. Spray poradził sobie doskonale, wystarczyło spryskać całą wannę a po wypiciu kawy wyszorować, aby była czyściutka, bez osadu i zacieków. Ostatni test odbył się na koszulce synka, który doszedł do wniosku, że ścierka za daleko i tłuściutkie rączki wytarł w bluzeczkę. Płyn użyłam bezpośrednio na plamy a później wyprałam jak zawsze, po plamach nie został nawet ślad.


Płyn mieści się w wygodnej w użyciu butelce z automizerem. Mamy możliwość zablokowania zatyczki, co daje nam gwarancję, że się nie wyleje.

Zapach ma delikatnie cytrynowy, moim zdaniem bardzo ładny.

Wydajność jest duża, ponieważ wystarczy nieduża ilość by poradził sobie z tłuszczem.

Moim zdaniem jest to świetny produkt i polecam.







Zalety:
·      Skuteczny.
·      Przyjemny zapach.
·      Wydajny.
·      Wygodne w użyciu opakowanie z automizerem.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Meglio oraz na FB.

25 komentarzy:

  1. Przydatny szczególnie w kuchni, muszę zapamiętać nazwę

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak przydałby mi się w kuchni tam o tłuszcz nie ciezko

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i używam a polecił mi to mój tata 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym produkcie,byc moze i ja sie skuszę.Takich produktów używam.💜

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest i wydajny ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt spoko ... nie raz go używałam ... POLECAM !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widze ten plyn i musze zapamiętać nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że skuteczny i ma przyjemny zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. OJJ przydałby się taki środek do mojej kabiny

    OdpowiedzUsuń
  11. reklamy kuszą nas rożnymi środkami, ale nie każdy jest skuteczny, fajnie, że można dzięki takie właśnie opinii dowiedzieć się, co jest dobre i co warto nabyć, by dom lśnił

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,że w pełni działa i do tego ten przyjemny zapach.Aniu będę wiedziała po co sięgnąć następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się być super. Przydalby mi się taki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być super. Przydalby mi się taki

    OdpowiedzUsuń
  15. mam i do wielu rzeczy używam :) jest niezawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super to i ja musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisze tak, płyn zmył marker czarny z materiału!!! Jest genialny ale jak dla mnie śmierdzi... Poza tym mocna 6! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobry w szczególności przydatny do kuchni do tłuszczy.Jedyna wada ciezko dostępny mozna go dostac w malych drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER PRODUKT KTÓRYM USUNĄŁEM STARE ZASCHNIĘTE PLAMY Z TŁUSZCZU ZE ŚCIAN W KUCHNI KTÓRE POWSTAŁY Z PIECZENIA NA PATELNI.POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkt jest ok. Ale w reklamie tv jest przekłamanie. Chodzi o kosmonautę.na orbicie powinien być bez skafandra i kasku i być w stanie nieważkości. Tak na marginesie. Co Wy na to

    OdpowiedzUsuń