niedziela, 8 maja 2016

Magia kul Cotton Ball - OPINIA

Zapraszam na opinię o Cotton Ball, jakie dostałam od Magia kul.



To moja pierwsza przygoda z Cotton Ball i jestem zachwycona. Są piękne, dodają uroku każdemu miejscu w którem je umieszczę i dają idealne światło.

Na stałe znalazły miejsce na dole piętrówki gdzie jest moja oaza czy chcę poczytać książkę czy chwilę odpocząć.




Dają delikatne, ciepłe światło. Jest na tyle intensywne, że mogę przy nim czytać nie męcząc oczu, a jednocześnie na tyle delikatne, że oświetla dół piętrówki pozostawiając resztę pokoju w ciemności, co sprawia, że w końcu mogę wygodnie poczytać, gdy reszta domowników smacznie śpi J.


Wykonanie dla mnie doskonałe. Każda kula jest dopracowana, solidne połączone z kabelkiem. Wykonane są z włóczki akrylowej.



Zasilane są 2 bateriami, które nie wyczerpują się zbyt szybko (u mnie działaby około dwa tygodnie dość częstego używania).



Moim zdaniem są piękne, dają idealne światło i są solidne. Oczywiście polecam.





Zalety:
·      Śliczne.
·      Solidne.
·      Dają idealne światło do nocnego czytania J.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Magia kul.

23 komentarze:

  1. Uwielbiam te kule! Tez mam jeden egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ja na nie choruje ale inny kolorek mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne może kiedyś oswietle pokój córci 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. super sa ladne kolorki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wytrzymałam i sama sobie takie zrobiłam ... może nie są idealnie okrągłe i w ogóle ... ale i tak mi się strasznie podobają ... także na pewno jeszcze kiedyś sobie inne zrobię, a może i kiedyś uda się gdzieś je wygrać hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają cudnie :) Ja ciągle staram się je w konkursach wygrać, ale jakoś szczęścia nie mam. Twoje są cudowne :) I takie PATRIOTYCZNE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się te kule podobają i myślę żeby sobie je sprawić bo wygrać niestety mi się nie udaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam ale chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie największym plusem jest fakt, iż są na baterię. a w całości wyglądają bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają świetnie,zrobię sama albo zakupię,bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie rozumiem fenomenu tych ozdób :) ale sam pomysł wykonania ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają.Chyba wszyscy je mają bo gdzie nie spojrzeć wszędzie Cotton Balls :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe jaką mają moc oświetlenia nigdy nie mieliśmy kul świecących

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm... wyglądają nieźle,ale widziałam ładniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentują się super :) ja też od jakiegoś czasu myślę o takich kulach :P

    OdpowiedzUsuń
  16. mamy podobne. uwielbiam są piękne

    OdpowiedzUsuń