wtorek, 17 maja 2016

imaxi.pl Czapka chłopięca SEWERYN - OPINIA

Zapraszam na opinię o czapce chłopięcej SEWERYN, jaką otrzymałam od imaxi.pl.





Czapka ma w składzie 65% bawełny, moim zdaniem to dużo. Synek testował ją w domu (na dworze jednak za zimno) i główka się nie pociła.

Jest wygodna, nie uciska a jednocześnie nie spada.




Posiada z tyłu pasek do regulowania szerokości, dzięki niemu dziecko dłużej w czapeczce pochodzi.

Daszek jest miękki, a jednocześnie „nie opada” doskonale chroni przed słonkiem oczka (sprawdzane w cieplejszy dzień).

Jest solidna, prałam kilka razy w pralce nie rozciągnęła się ani nie skurczyła, nie jest zmechacona, rzepa z tyłu pozostaje jak nowa.

Ładna i wysokiej, jakości, moim zdaniem czapeczka idealna na letnie dni. Polecam.







Zalety:
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Nie powoduje pocenia się główki dziecka.
·      Regulacja szerokości za pomocą rzepy.
·      Miękki daszek.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  imaxi.pl oraz na FB.



20 komentarzy:

  1. Ale fajna,czapa idealna na wiosnę i słoneczne lato.doborowa kolorystyka,młody jak zwykle wygląda świetnie.Jak to powiadają,ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna uwielbiam takie i mam nadzieje że syncio bedzie lubił póki co ma faze ściągania i zakładania czapek tego typu niż noszenia. Córcia nie znosi takich wogóle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale widzę, że daszek ma tendencję do wyginania się ... i jakoś takoś to niezbyt estetycznie wygląda ? może tylko mi się tak wydaje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna czapeczka. Ksawus wygląda w niej rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. a lato tuż tuż więc na pewno się Wam przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,że wygodny i nie zsuwa się czapka z czoła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapeczka fajna model jeszcze najfajniejszy a daszek wydaje mi się malutki ale może to złudzenie optyczne

    OdpowiedzUsuń
  9. czapeczka jest bardzo do twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna a mój mały chodzi teraz w kapeluszu a to za sprawą dziadka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladna kolorystyka taka twarzowa
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie czapeczki dla maluchów!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna, miałam też zapytać o daszek i to dobrze, że jest miękki, bo dzieci czasem nie kontrolują ruchów

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna i model fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń