poniedziałek, 23 maja 2016

Demsa Preparat do mycia - OPINIA

Zapraszam na opinię o preparacie do mycia, jaki otrzymałam od firmy Demsa.





Preparat jest przeznaczony do skóry suchej, swędzącej, podrażnionej. Doskonale ją pielęgnuje, niweluje uczucie swędzenia, nawilża oraz łagodzi podrażnienia. Świetnie sprawdza się w skórze z problemami (testowany u dziecka z AZS oraz dorosłego z łuszczycą i w obu przypadkach zdecydowanie złagodził dolegliwości, skóra jest w lepszym stanie, a uczucie swędzenia prawie się nie pojawia).


Konsystencję ma gęstą, delikatnie, ale wystarczająco się pieni i jest bardzo wydajny. Używany od miesiąca każdego dnia i pozostało więcej niż połowa opakowania.

Jest bezzapachowy, co jest zdecydowaną zaletą szczególnie u osób wrażliwych na zapachy.


Opakowanie można otworzyć i zamknąć jedną ręką (metoda klik), jest praktyczne i wygodne.


Moim zdaniem preparat jest bardzo skuteczny i dlatego go polecam.








Zalety:
·      Myje, oczyszcza, pielęgnuje.
·      Łagodzi objawy AZS i łuszczycy.
·      Niweluje uczucie swędzenia.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Bezzapachowy.






Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Demsa.


Preparat do mycia znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Dokładnie mi sie juz kończy starcza na ok 2miesiące przy dwójce dzieci kąpanych osobno. Choc moje wolą jak jest pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli godny polecenia :-) Wydajny a przy tym bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie .... muszę sobie napisać gdzieś tą nazwę może kiedyś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny produkt ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. musi być dobry bo słyszałam od Sylwii, że preparaty Demsa są super

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny produkt dla mojej całej rodzinki,słyszałam same pozytywne opinie o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny produkt. Nie słyszałam wcześniej o nim

    OdpowiedzUsuń
  8. Super preparat i do tego wielofunkcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tych kosmetykach, zachęciłaś mnie do poczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy kosmetyk i ile zdziała dobrego

    OdpowiedzUsuń
  13. Demsa podobno bardzo dobre, trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam - jest świetny polecam :)

    OdpowiedzUsuń