niedziela, 15 maja 2016

Ami Hand Made Bejsbolówka - OPINIA

Zapraszam na opinię o bejsbolówce, jaką dostałam od Ami Hand Made.






Wykonana jest z dresówki na petelce 95% bawelny, materiał wysokiej, jakości nie mechaci się, nie rozciąga oraz nie kurczy. Prany w pralce kilkakrotnie nie zmechacił się, nitki nie puściły.

Wizualnie jest śliczna. Połącznie różnych odcieni szarości z czarnym bardzo mi się podoba, a urocze kotki dopełniają całości.


Młody zakłada ją z chęcią, jest bardzo wygodna, nie krępuje ruchów dziecka. Można w niej śmiało się bawić, skakać, biegać, a nawet drzemkę sobie uciąć.





Zapinana na zatrzaski, co u mnie jest świetnym rozwiązaniem. Młody może sobie sam ściągnąć w przedszkolu, a z guzikami nie zawsze daje sobie radę.


Moim zdaniem jest świetna pod każdym względem i polecam.






Zalety:
·      Idealne wykonanie.
·      Wysokiej, jakości materiał.
·      Ładna.
·      Wygodna.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Ami Hand Made.

24 komentarze:

  1. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sie prezentuje. Dla mnie podstawa jest dobry material by sie nie rozciagal i nie mechacil. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Super uwilbiam takie bluzy choc zarówno takie jak i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne polaczenie kolorow ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie śliczna i te kotki jakie urocze. Bardzo mi się podoba. W sam raz na chłodniejsze wiosenne dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna! Dobrze pomyślane z tymi czarnymi mankietami, gdyż moja Antosia ma z nimi problem, bo ciągle coś się do nich klei

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda a model rewelacyjny😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie,synuś wygląda bosko,uwielbiam takie ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ksawuś wygląda ślicznie :)
    a pamiętam ten materiał :D kociaki :D z niego jak i innych można było wygrać komplecik wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bardzo mi się podoba i zatrzaski o wiele lepsze dla małych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba,super wzór dla chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo solidnie i skrupulatnie wykonana:) bardzo mi się podoba,a Ksawciu wygląda jak mały-duży człowiek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super bardzo ładna i pewnie wygodna

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że tak opisujesz, co warto kupić, a czego nie. W końcu nie każdy kupuje w sieciówkach. Ja co prawda na siebie tu https://moodo.pl/ lubię kasę wydawać, ale dzieciaki ubierają się zdecydowanie modniej. Dla mnie to jest bardzo, ale to bardzo ważne. Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie skórzane kurtki damskie mi się bardzo podobają. I mam nadzieję, że uda mi się coś dobrego znaleźć, bo ja przecież bardzo lubię przede wszystkim wyglądać elegancko. A bez takiej odzieży wierzchniej to mój strój nie będzie kompletny.

    OdpowiedzUsuń