sobota, 23 kwietnia 2016

Wydawnictwo NIKO Książka pt.: „Koloruję świat” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ” Koloruję świat”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NIKO.




Książeczka przeznaczona jest dla 3-4 latków.

Znajdziemy w niej bardzo różnorodne zadania, które pomogą dziecku nauczyć się bardzo wielu rzeczy jak np. dopasowywanie cienia do obrazku czy kolorowanie według wzoru. Każde z zadań jest bardzo ciekawe, zachęcające samodzielnego rozwiązania, uczące logicznego myślenia.



W książeczce jest dużo zadań, co daje wiele ciekawie, edukacyjnie spędzonych godzin.

Moim zdaniem książeczka jest ciekawa, uczy przez zabawę i polecam.







Zalety:
·      Nauka przez zabawę.
·      Ciekawe, różnorodne zadania.
·      Dużo zadań.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa NIKO oraz na FB.


Książkę pt.: „Koloruję świat” znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. ksiazeczka bardzo fajna duzo roznych zadan mamy ja i synek z niej zadowolony rowniez polecam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dsla mojej choć ciężko ja czymś zając

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ... zabawa poprzez naukę takie coś to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy ją jest super :)

    Kaśka Kowalska Kozłowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Książeczka jest bardzo ciekawa jeszcze trochę i mój mały będzie korzystał z takich.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna fajna książeczka, dużo teraz takich na rynku

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna książeczka- Antosia byłaby szcześliwa kolorując świat

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla takich książeczek jestem zawsze na tak

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię książki dla dzieci, sa kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie książeczki dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie książeczki dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  12. różnorodne i ciekawe zadania podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. super książeczka :) z pewnością zaciekawi nie jedno dziecko

    OdpowiedzUsuń