środa, 13 kwietnia 2016

Wydawnictwo Literka Malowanki pt.: „Pojazdy - malowanka malucha” - OPINIA

Zapraszam na opinię o malowankach pt.: „Pojazdy - malowanka malucha”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Literka.



Znajdziemy 4 części malowanki, ja do testów otrzymałam 3 części – 1, 2 i 4 część.

Książeczki posiadają duże proste obrazki z grubą linią oraz małą ilością szczegółów, co jest niezwykle ważne, jeśli chodzi o maluszki. Doskonale nadają się na pierwsze malowanki. Są różnorodne, a więc nie nudzą się szybko.


Każdy obrazek jest podpisany, co pozwala nam nauczyć dziecko nazw kolorowanych pojazdów.

Z tyłu książeczek znajdziemy obrazek, z którego po wycięciu wzdłuż przerywanych linii powstaną puzzle. Są dość grube i zdecydowanie posłużą dłuższy czas (szczególnie, jeśli się je przed wycięciem przyklei na karton). Posiadają 9 elementów, a to sprawia, że nie są zbyt trudne.

Do książeczek dołączone są naklejki, które jak wiadomo dzieci bardzo lubią.


Moim zdaniem malowanki są bardzo ciekawe i polecam.







Zalety:
·      Proste obrazki.
·      Każdy obrazek podpisany.
·      Puzzle do wycięcia i układania.
·      Naklejki.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.



Malowanki pt.: „Pojazdy - malowanka malucha” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. córcia uwielbia naklejki potem książeczka idzie w zapomnienie cos pomaluje ale gł naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i dla chłopca a i moja Tosia ny sobie pomalowala

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie książeczki-malowanki to coś dla Nas,.Jak widać obrazki duże,także ułatwienie dla początkujących artystów :) .Uwielbiamy i uważamy że czym więcej tym lepiej..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubie na pewno przypadłaby do gustu,bo mimo,że ma dopiero 9 miesięcy to uwielbia jeździć samochodem i też podziwiać inne pojazdy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet i moja córka na pewno była by heppy z takiej niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycja.Mój syn powoli interesuje się kolorowaniem.A samochody to wręcz ubóstwia.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy niezaduzo malowanek przy dzieciach Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna malowanka malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. malowanka i puzzle ciekawe połączenie w sam raz dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Dla corek nawet idealna

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam dzieckiem to uwielbiałam malowanki nawet te z samochodami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała forma spędzania wolnego czasu przez dziecko w sposób kreatywny

    OdpowiedzUsuń