piątek, 1 kwietnia 2016

Wydawnictwo Literka Malowanka pt.: „Moja kolorowanka – Pojazdy” część 1 - OPINIA

Zapraszam na opinię o malowance pt.: ” Moja kolorowanka – Pojazdy” część 1, jaką otrzymałam od wydawnictwa Literka.



Malowanka jest w formie bloku do wyrywania kartek, świetne rozwiązanie, ponieważ można dziecku dawać pojedyncze strony.

Znajdziemy w niej 16 ilustracji pojazdów, a każdy na osobnej stronie. Takie rozwiązanie pozwala używać dosłownie wszystkiego od kredek, przez flamastry po grysik do jej „wypełniania”.


Do malowanki dołączone są naklejki pokazujące jak może wyglądać każdy pojazd. Dziecko może je przykleić i spróbować stworzyć identyczny lub stworzyć zupełnie inny.


Osobiście uważam, że jest świetna i polecam.







Zalety:
·      Każdy pojazd na osobnej stronie.
·      Wyrywane strony.
·      16 ilustracji.
·      Można malować wszystkim.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.


Malowankę pt.: „Moja kolorowanka – Pojazdy” część 1 znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Świetna malowania a sposób wyrywania pojedynczych kartę rewelacyjny. Zwłaszcza dla takich maluchów które malują wszystko co im popadnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, że kartki można wyrwać wtedy malując np mazakami nic nie przebija na drugą kartkę. A pojazdy w sam raz dla mojego Janka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo fajna :) a zastanawiam się czy i znajdą się inne części np. lalki dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, a najbardziej ta lokomotywa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super coś dla córci ale juz mam dośc tych książeczek naklejki poklei ze 2 obrazki pomaluje i nową chce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ... Ty to masz szczęście haha książek ani kolorowanek nie brakuje :D fajnie :) mała rzecz a ucieszy każdego dzieciaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) a jakie zabawne są tą pojazdy z buźkami

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozwiązanie,że można kolorować wszystkim a naklejki są kolejnym jej atutem.

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna malowanka synus lubi malowac narazie niezbyt dokladnie ale łapka mu sie wyrabia ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mojego Mikiego jeszcze za trudna ale już wiem co lada chwila mu kupię za kolorowankę

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna. Corka uwielbia takie zabawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Dla każdego dziecka.Mojego tak trudno namówić na kolorowanie :-( Ale pojazdy mogłyby mu się spodobac

    OdpowiedzUsuń