piątek, 22 kwietnia 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Samo dzielny Lepiej wie” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ” Samo dzielny Lepiej wie”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.



Samo dzielny to mały, trzyletni chłopczyk, który wszystko chce robić sam. Książka pokazuje oczami dziecka chęć pójścia do zoo i „zamianę” w słonia. Historia zabawna, ciekawa, wciągająca.

Książeczka ma twardą okładkę, co sprawia, że posłuży długo.

Tekst prosty, zrozumiały dla dziecka.


Ilustracje dość ładne, ciekawe.


Pod koniec książki znajdziemy poradnik dla rodziców a w nim odpowiedzi na trzy dość istotne pytania, – Co umie trzylatek? Dlaczego należy szanować wyobraźnię dziecka? Jak wspierać?


Ostanie strony należą do malca, ponieważ znajdziemy na nich kolorowankę J.

Moim zdaniem książeczka jest ciekawa a w poradniku dla rodziców znajdziemy wiele cennych rad. Polecam.






Zalety:
·      Poradnik dla rodziców.
·      Ciekawa historia.
·      Ładne ilustracje.
·      Prosty tekst.
·      Kolorowanka dla dziecka.








Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na fanpage  Galaktyka Czytelnika.


Książeczkę pt.: „Samo dzielny Lepiej wie” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Oj coś dla mnie na przyszłośc choć wiem że porady poradami a dzieci sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna propozycja do poczytania 😊 skąd ja to znam... "ja siama" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie książeczki dla dzieci - książeczki z bonusem

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna książeczka dla nas.Mikołaj też wszystko chce robić "sam".Poradnik na pewno będzie dla mnie przydatny

    OdpowiedzUsuń
  5. superowa ksiazeczka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo dzielny Lepiej wie ! Jak każde dziecko :) Fajna propozycja książkowa Wydawnictwa Egmont. Książka do poczytania i poradnik dla rodzica w jednym

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilustracje bardzo mi się podobają,bardzo ale to bardzo ciekawa książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie książeczki bardzo dobrze że są

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem na tak :) obrazki rewelacyjne i do tego wskazówki - bajka :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. to coś dla nas, my z córeczką lubimy takie książeczki

    OdpowiedzUsuń
  11. takie książeczki bardzo ciekawe są

    OdpowiedzUsuń