sobota, 16 kwietnia 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: ”Jonka, Jonek i Kleks” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Jonka, Jonek i Kleks”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




Wydawnictwo książkę opisuje „Jonka, Jonek i Kleks to klasyka polskiego komiksu dziecięcego. Dwoje sympatycznych dzieciaków dzięki Kleksowi trafia do wspaniałego świata marzeń i fantazji.” Dla mnie to ciekawa, momentami zabawna historia, którą dzieci czytają z zaciekawieniem.

Duże litery i prosty tekst sprawiają, że jest doskonała do nauki czytania.

Na górze każdej kartki znajdziemy wyraz podzielony na głoski.

Z tyłu książeczki jest strona z naklejkami.

Ilustracje są ładne, przyciągające wzrok.


Moim zdaniem książeczka jest świetna dla dzieci, które dopiero zaczynają przygodę z czytaniem. Polecam.







Zalety:
·      Doskonała do nauki czytana.
·      Duże litery.
·      Ładne ilustracje.
·      Ciekawa treść.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na Fanpage Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Jonka, Jonek i Kleks” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Świetna :) my czytamy ale na naukę jeszcze za szybko

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska16 kwietnia 2016 17:34

    oj coś dla córci mimo że ma 4 latka zna już literki "czyta"

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być fajna z tego co widać.Zapewne mojej Wiktorii by się spodobała..

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa ksiazeczka dla kazdego dziecka ktore chce sie nauczyc czytac Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. w sam raz dla mojego synka akurat codziennie czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jonka, Jonek - oryginalne imiona,a sama książeczka wydaje się interesująca

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mojej Alicji - duże litery i krótkie teksty w sam raz dla początkującego czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  8. książka jest ciekawa ale że klasyka wcześniej się z nią nie spotkałem

    OdpowiedzUsuń
  9. ważne zzeby dzieci słuchały z zaciekawieniem, beda chcieli jeszcze raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duże litery,fajne obrazeczki i to,że jest interesująca będzie przyciągała dzieci do jej przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna, pięknie ilustrowana

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne ilustracje :) w sam raz na poczatek

    OdpowiedzUsuń