poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Stek-Rol Sp. z o.o. Konserwa Tyrolska - OPINIA

Zapraszam na opinię o konserwie Tyrolskiej, jaką dostałam od firmy Stek-Rol Sp. z o.o.




Konserwa mieści się w niedużym opakowaniu. Wystarcza idealnie na jedną kolację dla dwóch dorosłych osób (około 4 bułki). Moim zdaniem to zaleta, nie lubię jak zostaje mi trochę, bo zazwyczaj nikt później nie rusza i się psuje.

Smak ma bardzo dobry, nie jest ani mdła ani za ostra.

Można ją zarówno kroić jak i smarować nią pieczywo.

W konserwie nie znajdziemy dużej ilości „smalcu”, za to znajdziemy dużo, lekko słonej, bardzo dobrej galaretki.

Moim zdaniem jest smaczna i polecam.







Zalety:
·      Smaczna.
·      Bez dłużej ilości białego „smalcu”.
·      Można kroić lub smarować.
·      Porcja starcza na około 4 bułki.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

19 komentarzy:

  1. strzał w 10-tę bo właśnie jem kanapki z czymś podobnym. UWielbiam takie małe opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tyrolska lubie za galaretka mnie przepadam no chyba żę ma dobry smak. Zawsze muszę spróbować zanim powiem że mi nie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze w tym wszystkim zawsze ś galaretki hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smaczna konserwa az mam smaka Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię konserwę tyrolską.Z pewnością spróbuję tą z Stek-Rolu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe opakowania są lepsze bo zawartość można od razu zużyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Konserwę tyrolska pamięta z kolonii zagranicznych i powiem szczerze, że lubię :) musze skosztować z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. ja takie konserwy uwielbiam pycha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Porcja idealna na raz, do pracy czy też domowego śniadania

    OdpowiedzUsuń
  10. Za bardzo nie przepadam za tyrolską, ale jak ta jest bez smalcu to może się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja niestety nie jadam mięsa :/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za konserwami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż bardzo lubi takie rzeczy. Pewnie by mu smakowalo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. już nie raz pisałem,że lubię tego typu wyroby na kanapki a smalec nawet w dużych ilościach mi nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne zwłaszcza na wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety zupełna klapa :/

    OdpowiedzUsuń