sobota, 2 kwietnia 2016

SmakMAK Jajko w szynce na sałatce - OPINIA

Zapraszam na opinię o jajku w szynce na sałatce, jakie otrzymałam od firmy SmakMAK.


W niedużym, plastikowym opakowaniu znajdziemy 200g produktu, co daje nam ilość idealną na jeden raz.

Po otwarciu czujemy bardzo apetyczny, zachęcający do spróbowania aromat.

W pysznej, lekko słonej galaretce znajdziemy zatopione pół jajka, szynkę, warzywa, a na samym spodzie sałatkę jarzynową. Każda warstwa jest pyszna, idealnie doprawiona.

Mnie bardzo posmakowało, takie połączenie jadłam pierwszy raz i na pewno jeszcze nie jednokrotnie wrócę do jajka w szynce na sałatce, polecam.




Zalety:
·      Porcja idealna na raz.
·      Smaczne.
·      Doskonale doprawione.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę SmakMAK oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska2 kwietnia 2016 18:32

    Zaciekawiłaś mnie nie znam takich i nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Dobrze,ze takie porcje,bo moje dzieci akurat nie lubią a ja tak.Tylko dla jednej osoby szykować nie ma sensu a tu akurat porcyjka pysznosci akurat dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam nie miałam okazjii wypróbować.Ciekawa jestem smaku ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe Ty to zawsze wyczaisz jakieś nowinki ... ja nie wiem nigdzie czegoś takiego nie widziałam :) albo źle pacze może ? wygląda apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tego typu daniami :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna propozycja na śniadanko

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego warstwowego mini "dania" jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada smakowicie a ja taka gloda Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię galaretę i sałatki tego połączenia nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie jest podany skład produktów. Ganna

    OdpowiedzUsuń