wtorek, 26 kwietnia 2016

Sklep Fanex Sos czosnkowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie czosnkowym, jaki otrzymałam od firmy Fanex.



Sos mieści się w wygodnej w użyciu, plastikowej butelce z wąskim zakończeniem w zatyczce.

Jego konsystencja jest gęsta, kremowa. Moim zdaniem idealna.

Zarówno smak jak i aromat ma intensywnie czosnkowy. Osobiście czosnek uwielbiam i dlatego dla mnie sos jest doskonałym dodatkiem do wszystkiego. Świetnie pasuje zarówno do sałatek wszelkiego typu, jak i do mięsa, kiełbasy czy kanapek.

Dla mnie pycha i oczywiście polecam.






Zalety:
·      Pyszny.
·      Idealna konsystencja.
·      Pasuje do wielu potraw.
·      Intensywny smak i aromat czosnku.
·      Wygodne opakowanie.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.

Sos czosnkowy znajdziecie  TU.

18 komentarzy:

  1. nie przepadam za czosnkiem ale sosy czosnkowe uwielbiam :) na przekór

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy z Mężem sosy czosnkowe,takiej firmy jeszcze nie próbowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czosnkowy mniam dla mnie tak bo ja lubie czosneczek ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałm je i u mnie w sklepie w końcu ! ha ... będą pasować na majówce do mięska grilowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sos czosnkowy lubię bardzo spróbuję więc ten

    OdpowiedzUsuń
  6. każda potrawa zdobędzie nowy smak dzięki dobraniu odpowiedniego sosu. Jeśli chodzi o sos czosnkowy to uwielbiam. Z tej firmy nie mamy, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. każda potrawa zdobędzie nowy smak dzięki dobraniu odpowiedniego sosu. Jeśli chodzi o sos czosnkowy to uwielbiam. Z tej firmy nie mamy, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za sosem czosnkowy, choć moja siostra to nie wyobraża sobie bez niego życia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryteczki, kebab achh.. aż mi ślinka pociekła :) sos czosnkowy jest u mnie na 1 miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sos czosnkowy jest świetny.Duży plus za jego konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas sosy czosnkowe idą jak woda :) córeczka uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zupełnie mi nie smakuje niestety, domowego smaku sosu nie przebije żaden

    OdpowiedzUsuń