czwartek, 14 kwietnia 2016

Sklep Fanex Sos 1000 Wysp - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie 1000 Wysp, jaki otrzymałam od firmy Fanex.

Sos doskonale komponuje się z sałatką z pora i jajka. Sprawia, że nabiera zupełnie innego, pysznego smaku, a to wszystko za sprawą swojego delikatnego smaku, który łagodzi ostrość pora.

Konsystencje ma dość gęstą, kremową. Dla mnie to ogromna zaleta, ponieważ nie „rozpływa” mi się po sałatce.

Aromat ma cudowny, intensywny, zachęcający do spróbowania.

Sos mieści się w wygodnej w użyciu, plastikowej butelce z wąskim zakończeniem, które sprawia, że możemy nim rysować po potrawach.

Według mnie sos jest pyszny i zdecydowanie go polecam.




Zalety:
·      Smaczny.
·      Łagodny.
·      Gęsta, kremowa konsystencja.
·      Wygodne opakowanie.




Wady:
BRAK




Moja ocena 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.
Sos 1000 Wysp znajdziecie TU

22 komentarze:

  1. Tysiąc wysp- mój mąz byłby w 7 niebie :) uwielbia sosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj muszę spróbowac ost znalazłam fajny przepis na pierś kurczaka i muszę spróbować a myślę że sos tu będzie do niej fajnycm dodtkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że bardzo fajny sosik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada smacznie ale kazdy ma swoj smak Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Cos już chyba podobnego miałaś z tej firmy ? tak jakoś mi świta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wypróbowałabym zwłaszcza iż sezon grilowy prawie w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie przepadam za sosami ;) ale dla gości warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. i nawet kanapka z szynką smakuje rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sos rewelacyjny i do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ten sos najlepszy do nuggetsów

    OdpowiedzUsuń
  11. Sosy Fanex są pyszne.Ten z pewnością u mnie zagości w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbuję ,zwłaszcza, że do każdej niemalże potrawy dokładam sos

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za sosami o smaku Tysiąca Wysp, jak dla mnie to smakowo taka mieszanka ketchupu i majonezu :)

    OdpowiedzUsuń