niedziela, 17 kwietnia 2016

Redshield Zestaw 3 kluczy nastawnych - OPINIA

Zapraszam na opinię o zestawie 3 kluczy nastawnych, jaki otrzymałam od Redshield.







W zestawie znajdziemy 3 klucze o rozpiętość szczęk 17mm, 22mm oraz 27mm. Mąż stwierdził, że taki zestaw całkowicie wystarcza na domowe potrzeby.

Każdy klucz posiada skalę w milimetrach.



Są solidnie, średnio ciężkie i dobrze się ich używa. Kółeczka do regulacji nie zacinają się.

Mąż, który je testował stwierdził, że posiadają same zalety i poleca.





Zalety:
·      Zestaw wystarczający na domowe potrzeby.
·      Skala na każdym kluczu.
·      Solidne.
·      Kółeczka do regulacji nie zacinają się.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Redshield oraz na FB.

Zestaw 3 kluczy nastawnych znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Takie klucze przydałby się zarówno Mężowi jak i mnie.Czasem właśnie takiego sprzętu nam brakuje,bardzo pomocne klucze..

    OdpowiedzUsuń
  2. oj super klucze dobre klucze są na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie klucz to klucz nieznam sie na tym zupelnie ale musza byc fajne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. takie klucze się zawsze przydadzą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mężowi z pewnością przydałby się ten zestaw kluczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne do zmiany butli z gazem ;) więc i dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. przydałyby mi się do mojej skrzynki z narzędziami

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej się tu przyznaj co nimi udało się już naprawić hehe ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. narzędzia w domu warto mieć, by nawet jak nie samemu to poprosić sąsiada o pomoc jak coś się zepsuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Są świetne, jestem kobietą ale uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne jak dla każdego facety, i przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy mąż byłby zadowolony z tego zestawu

    OdpowiedzUsuń