poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Mikusiowa igielka dla dzieci i mam Komin - OPINIA

Zapraszam na opinię kominie, jaki otrzymałam od Mikusiowa igielka dla dzieci i mam.




Komin jest podwójny, z jednej strony gładki, różowy, z drugiej w Krainę Lodu, która u nas nadal jest uwielbiana. Oba materiały nie są grube, a więc doskonale nadaje się na wiosenną i jesienną pogodę.

Uszyty jest z bawełny 95 % i elastanu 5%. Oba materiały są solidne, nie mechacą się, nie rozciągają się.

Jakość uszycia według mnie bardzo dobra, materiały są doskonale z sobą połączone, nitki nie puszczają.

Amelka twierdzi, że jest milutki i wygodny, nie ma problemu z jego założeniem (nie trzeba na siłę przeciskać przez głowę), a jednocześnie nie odstaje za bardzo, czyli dobrze chroni szyję np. przed wiatrem.


Moim zdaniem komin jest śliczny i solidny, polecam.






Zalety:
·      Ładny.
·      Solidny.
·      Materiał nie mechaci się, nie rozciąga.
·      Dobrze chroni szyję np. przed wiatrem.







Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Mikusiowa igielka dla dzieci i mam.

20 komentarzy:

  1. Fajny,ładna kolorystyka i oczywiście motyw z bajki.Podobają mi się takie kominy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) sama bym taki nosiła :) przeciez w każdym z nas iskrzy się jeszcze dziecko

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny u nas króluje świnka Peppa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Ala uwielbia Frozen i komplecik na pewno by jej się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowy i modny. Bardzo fajny komin!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny i jeszcze Kraina Lodu, bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna :) świetny kolor i jeszcze Kraina Lodu- idealny komin na wiosenne spacery. Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Amelka bardzo ślicznie i uroczo wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny.W sam raz dla każdej dziewczynki,świetny jakościowo i wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  10. heheh komplecik się uzbierał ? no extra teraz wygląda jak młoda dama :D

    OdpowiedzUsuń
  11. miły w dotyku i do tego motyw z Krainą lodu co jest wciąż na topie u dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  12. Corki uwielbiaja he i ja tez. Super i sliczny☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komin, ladnie lezy, mojej chrzesnicy bardzo by się spodobal

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zakupiłam komin dla mojego Tymcia :)

    OdpowiedzUsuń